Za predstavljanje sigurnosnih sustava idealno je poslužio ORYX Centar za sigurnu vožnju, s najnaprednijim poligonom u ovom dijelu Europe, gdje su svi okupljeni za upravljačem novog Avensisa mogli testirati mogućnosti Sustava automatskog kočenja kod opasnosti od sudara (Pre-Collision System), koji mono-kamerom i laser-senzorom tzv. LiDarom detektira objekte ispred vozila, zvučnim signalom alarmira vozača te, ukoliko vozač ne uspije pravodobno zakočiti, pokreće potpuno samostalno kočenje sprječavajući ili umanjujući udar u vozilo ispred.
Toyota
Istovremeno na cestama u okolici ORYX centra za sigurnu vožnju, u novim modelima Aurisa testirale su se mogućnosti ostalih naprednih sustava aktivne sigurnosti iz Toyota Safety Sense paketa, koji uključuju Sustav prepoznavanja prometnih znakova (Road Sign Assist), Sustav upozorenja prilikom napuštanja prometne trake (Lane Departure Alert) i Sustav automatskog prebacivanja dugih i kratkih svjetala (Automatic High Beam).
Toyota Safety Sense je sustav lansiran ove godine. Taj novi paket sigurnosnih sustava prvotno je dostupan na novim modelima Auris i Avensis, kao i na manjim modelima AYGO i Yaris. Ovisno o modelu, Toyota Safety Sense nudit će se kao dio serijske opreme, ili kao opcija po vrlo pristupačnim cijenama. Toyota trenutno ovaj sustav nudi po akcijskoj cijeni od 3500 kuna.
Toyota
Toyota
Osvježeni Auris nudi se kao kompaktni i karavanski (Touring Sports) model s izborom dizelskih i benzinskih motora te hibridnim pogonom, kao i osvježenom razinom opremljenošću s novom sigurnosnom opremom. Potpuno novi 1,2-litreni turbo motor s izravnim ubrizgavanjem goriva pridružuje se ponudi dosadašnjih benzinskih motora. S druge strane, 2,0-litreni turbo dizel je zamijenjen novim 1,6-litrenim D-4D motorom, dok je provjereni 1,4-itreni D-4D turbo dizel unaprijeđen, nudeći najbolju u klasi CO2 emisiju, u kategoriji do 90 KS. Svaki motor u ponudi sada zadovoljava EURO 6 normu.
Sa svojim prestižnim stilom, novim motorima te inovativnom tehnologijom, novi Avensis svakom će kupcu omogućiti lak izbor. Bez obzira na izvedbu ili razinu opremljenosti, dizajniran je kako bi bio prestižan, siguran i udoban na svakom putovanju. Ponuda od pet motora donosi izbor između dva dizelska, a oba su potpuno nova: 1,6-litreni D-4D sa 112 KS koji stiže i u novom Aurisu, te emitira 11 g/km manje CO2 od većeg 2,0-litrenog dizelaša kojeg zamjenjuje – ukupno 108 g/km. S druge strane, premijerno se pojavljuje u Toyotinoj ponudi i novi 2,0-litreni D-4D motor sa 143 KS, koji zamjenjuje dosadašnji 2,2-litreni dizelski motor uz 24 g/km manje CO2, ukupno 119 g/km. Cijene Aurisa kreću se od 118.600 kuna naviše dok Avensis stoji od 176.900 kuna naviše.
Toyota