Nikad bolja i prostranija /

Vozili smo Hondu Jazz

Image
Foto: Romeo Ibrišević

Nova, treća generacija najmanjeg Hondinog modela na europskom tržištu donosi hrabar i moderan dizajn, prostrani interijer, efikasnost i dinamičnost u vožnji, naprednu sigurnost i nove informacijske tehnologije

3.10.2015.
15:41
Romeo Ibrišević
VOYO logo

U novoj generaciji Jazz se vanjskim dimenzijama približio kompaktnoj klasi dok je unutarnji prostor duljinom gotovo identičan vozilima visoke klase i velikim monovolumenima. Zahvaljujući 95 mm duljoj karoseriji i 30 mm duljem međuosovinskom razmaku, novi Jazz nudi zapanjujuće puno prostora za putnike. Izdašni prostor za noge, kao i iznimna širina i visina putničkog kabine čine ga najprostranijim automobilom u svojoj klasi.

Image
Foto: Romeo Ibrišević

Honda Jazz

(Foto: Romeo Ibrišević)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Romeo Ibrišević

Honda Jazz

(Foto: Romeo Ibrišević)

Zadržao je klasičnu siluetu uz karakteristični suvremeni dizajn s naglašenim snažnim linijama. Spremnik goriva niskog profila, smješten ispod prednjih sjedala, oslobađa prostor ispod stražnjih sjedala te omogućuje ugradnju sustava „čarobnih sjedala". Zapremnina prtljažnika s uspravnim stražnjim sjedalima, povećana je na 354 litre (po VDA metodi), odnosno na 884 litre (po VDA metodi) sa sklopljenim stražnjim sjedalima. Svaki dio djeljivih stražnjih „čarobnih sjedala" (u omjeru 60:40) može se postaviti u čitav niz položaja koji značajno povećavaju iskoristivost prostranog interijera. Vrlo širok otvor prtljažnika i niski utovarni prag omogućuju lagan pristup prtljažniku, a četiri kuke, sigurno fiksiranje tereta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Romeo Ibrišević

Honda Jazz

(Foto: Romeo Ibrišević)

Image
Foto: Romeo Ibrišević

Honda Jazz

(Foto: Romeo Ibrišević)

Pri sklapanju stražnjih sjedala u tzv. „univerzalnu" poziciju, nasloni stražnjih sjedala se sklapaju prema naprijed, a sjedeći dio se spušta. Na taj način dobiva se prtljažni prostor ogromne zapremnine i ravne podnice.

Materijali visoke kvalitete i promišljeni dizajn unutrašnjosti vozila stvaraju sofisticirani, opuštajući ambijent. Honda Connect audiokomunikacijski sustav sa svojim 7" ekranom osjetljivim na dodir centralno smještenim na instrumentalnoj ploči, omogućava korištenje internet tražilice i nudi trenutni pristup vijestima, vremenskoj prognozi, obavijestima o stanju na prometnicama i brojnim internetskim glazbenim stanicama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Romeo Ibrišević

Honda Jazz

(Foto: Romeo Ibrišević)

Hondin napredni sustav pomoći pri vožnji dostupan je kao opcija na osnovnom modelu, dok je kod svih ostalih modela sastavni dio serijske opreme. Obuhvaća čitav niz sigurnosne opreme poput inteligentnog limitatora brzine, sustava upozorenja na opasnost od frontalnog sudara, sustava upozorenja pri napuštanju prometnog traka, sustava raspoznavanja prometnih znakova i sustava aktivnih dugih svjetala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hondin sustav aktivnog kočenja dio je standardne opreme kod svih modela Jazz-a.

Image
Foto: Romeo Ibrišević

Honda Jazz

(Foto: Romeo Ibrišević)

Na tržištu je dostupan s iznimno štedljivim 1.3 litrenim i-VTEC benzinskim pogonskim agregatom Hondine Earth Dreams tehnologije. Ovaj agregat razvija snagu od 102 KS pri 6,000 o/min te se nudi u kombinaciji s manualnim 6-stupanjskim mjenjačem (koji je zamijenio dosadašnji 5-stupanjski manualni mjenjač) ili poluautomatskim CVT mjenjačem.

Image
Foto: Romeo Ibrišević

Honda Jazz

(Foto: Romeo Ibrišević)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bolji osjećaj u vožnji dobiven je zahvaljujući izravnijem upravljaču, novoj lakšoj šasiji i redizajniranom ovjesu. Poboljšane, lakše komponente poput prednjih MacPherson potpornja i stražnje torzione grede H-tipa, omogućile su zajedno s većim međuosovinskim razmakom veću stabilnost i manja nagibanja u zavojima. Novi sustav amortizera poboljšao je udobnost u vožnji značajno reducirajući vibracije u kabini, dok je novi električni servo upravljač još više naglasio osjećaj izravnog upravljanja vozilom. Sva navedena poboljšanja ovjesa rezultirala su time da novi Jazz odaje dojam profinjenosti i uglađenosti u vožnji. Cijene nove Honda Jazz se kreću od 124.990 kn koliko stoji model s paketom opreme Trend pa do 167.990 kn koliko treba izbrojati za top model Elegance NAVI ADAS.

Image
Foto: Romeo Ibrišević

Honda Jazz

(Foto: Romeo Ibrišević)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Romeo Ibrišević

Honda Jazz

(Foto: Romeo Ibrišević)

fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo