smanjeni X5 / Vozili smo BMW X1

Image

Centar Zagreba nekoliko dana bio jer pretvoren u pravi poligon za iskušavanje izuzetnih voznih osobina najnovijeg SUV-a u gami minhenskog proizvođača

22.2.2016.
15:14
VOYO logo

Novi najmanji bavarski SUV više ne izgleda kao povišena karavanska verzija Serije 1 već je to ozbiljni i dinamični kompaktni SUV s velikim tržišnim ambicijama u toj sve popularnijoj klasi. Druga generacija ovog uspješnog  modela, koji je dosad prodan u više od 730,000 primjeraka već na prvi pogled jasan je pripadnik aktualne BMW-ove obitelji X. Najlakše ga je opisati kao smanjeni X 5 ili X 3, što je svakako plus. S time da svjetla koja su protegnuta do prednje maske s „bubrezima“ još najbolje izgledaju u ovom smanjenom izdanju. Na X5 su, ruku na srce, poput televizora.

Image

BMW X1

Image

BMW X1

Novi model viši je od svog prethodnika a značajno povišen položaj sjedenja optimizira vozačev pregled ceste.  Prostor za koljena na stražnjim sjedalima povećan je za 37 milimetara u standardnoj izvedbi te čak do 66 milimetara uz opremu s prilagodljivim stražnjim sjedalima, dok je kapacitet prtljažnika od  505 litara za 85  litara veći od kapaciteta prethodnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Preklopno suvozačevo sjedalo te stražnja sjedala koja se mogu pomicati 13 centimetara naprijed i nazad, opcije su koje kao dio dodatne opreme pružaju još veću varijabilnost.

Image

BMW X1

Image

BMW X1

Dizajn interijera novog BMW-a X1 spaja dizajn kokpita usredotočen na vozača koji je već postao prepoznatljiva crta svih BMW-ovih modela s notama koje potiču užitak u vožnji svojstven za bavarsku marku. Standardna oprema sadrži klimu, audio sustav s utorima za USB i AUX-in te operacijski sustav iDrive, čiji je zaslon od 6.5 inča integriran u instrumentnu ploču u svojstvu samostojećeg monitora. Pored toga, paketi Advantage, Sport Line, xLine te M Sport dostupni su kao alternativa standardnim specifikacijama, što otvara vrata brojnim mogućnostima individualizacije vozila

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

BMW X1

Svi motori imaju četiri cilindra i dio su nove generacije motora BMW grupe. Nude se u rasponu snage od 85 kW/116 KS do 170 kW/231 KS, povezani ili s ručnim mjenjačem sa šerst brzina ili s automatskim Steptronic mjenjačem s osam brzina. xDrive sustav pogona na sva četiri kotača također se tu našao u novijoj izvedbi. Taj se lagan, kompaktan i učinkovit sustav služi elektro-hidraulički kontroliranom spojkom od nekoliko ploča kako bi rasporedio pogon između prednje i stražnje osovine na način koji najbolje odgovara trenutnim zahtjevima vožnje. S druge strane, kod modela BMW X1 sDrive20i i BMW X1 sDrive18d, tu je ulogu preuzeo mehanizam pogona na prednje kotače, koji je prethodno razvijen kako bi pružio uzornu dinamiku vožnje. Cijene modela s prednjim pogonom se kreću od 229.830 kn dok osnovna verzija s X-Driveom stoji 284.728 kuna.

BMW ConnectedDrive

Uz doplatu nudi se BMW-ov Head-Up zaslon a u paketu dodatne opreme sad je automobil moguće opremiti i sustavom Driving Assistant Plus aktivne regulacije brzine s funkcijom kreni/stani, upozorenjem od promjene voznog traka, asistentom za vožnju u zastoju, upozorenjem od naleta te upozorenjem na pješake s gradskom funkcijom kočenja. Ove sustave nadopunjuje i najnovija paleta aplikacija koja omogućuje vozačima da povećaju udobnost ili se koriste navigacijom i sustavima za informiranje i zabavu, ovisno o osobnim željama i sklonostima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

BMW X1

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo