Novi najmanji bavarski SUV više ne izgleda kao povišena karavanska verzija Serije 1 već je to ozbiljni i dinamični kompaktni SUV s velikim tržišnim ambicijama u toj sve popularnijoj klasi. Druga generacija ovog uspješnog modela, koji je dosad prodan u više od 730,000 primjeraka već na prvi pogled jasan je pripadnik aktualne BMW-ove obitelji X. Najlakše ga je opisati kao smanjeni X 5 ili X 3, što je svakako plus. S time da svjetla koja su protegnuta do prednje maske s „bubrezima“ još najbolje izgledaju u ovom smanjenom izdanju. Na X5 su, ruku na srce, poput televizora.
BMW X1
BMW X1
Novi model viši je od svog prethodnika a značajno povišen položaj sjedenja optimizira vozačev pregled ceste. Prostor za koljena na stražnjim sjedalima povećan je za 37 milimetara u standardnoj izvedbi te čak do 66 milimetara uz opremu s prilagodljivim stražnjim sjedalima, dok je kapacitet prtljažnika od 505 litara za 85 litara veći od kapaciteta prethodnika.
Preklopno suvozačevo sjedalo te stražnja sjedala koja se mogu pomicati 13 centimetara naprijed i nazad, opcije su koje kao dio dodatne opreme pružaju još veću varijabilnost.
BMW X1
BMW X1
Dizajn interijera novog BMW-a X1 spaja dizajn kokpita usredotočen na vozača koji je već postao prepoznatljiva crta svih BMW-ovih modela s notama koje potiču užitak u vožnji svojstven za bavarsku marku. Standardna oprema sadrži klimu, audio sustav s utorima za USB i AUX-in te operacijski sustav iDrive, čiji je zaslon od 6.5 inča integriran u instrumentnu ploču u svojstvu samostojećeg monitora. Pored toga, paketi Advantage, Sport Line, xLine te M Sport dostupni su kao alternativa standardnim specifikacijama, što otvara vrata brojnim mogućnostima individualizacije vozila
BMW X1
Svi motori imaju četiri cilindra i dio su nove generacije motora BMW grupe. Nude se u rasponu snage od 85 kW/116 KS do 170 kW/231 KS, povezani ili s ručnim mjenjačem sa šerst brzina ili s automatskim Steptronic mjenjačem s osam brzina. xDrive sustav pogona na sva četiri kotača također se tu našao u novijoj izvedbi. Taj se lagan, kompaktan i učinkovit sustav služi elektro-hidraulički kontroliranom spojkom od nekoliko ploča kako bi rasporedio pogon između prednje i stražnje osovine na način koji najbolje odgovara trenutnim zahtjevima vožnje. S druge strane, kod modela BMW X1 sDrive20i i BMW X1 sDrive18d, tu je ulogu preuzeo mehanizam pogona na prednje kotače, koji je prethodno razvijen kako bi pružio uzornu dinamiku vožnje. Cijene modela s prednjim pogonom se kreću od 229.830 kn dok osnovna verzija s X-Driveom stoji 284.728 kuna.
BMW ConnectedDrive
Uz doplatu nudi se BMW-ov Head-Up zaslon a u paketu dodatne opreme sad je automobil moguće opremiti i sustavom Driving Assistant Plus aktivne regulacije brzine s funkcijom kreni/stani, upozorenjem od promjene voznog traka, asistentom za vožnju u zastoju, upozorenjem od naleta te upozorenjem na pješake s gradskom funkcijom kočenja. Ove sustave nadopunjuje i najnovija paleta aplikacija koja omogućuje vozačima da povećaju udobnost ili se koriste navigacijom i sustavima za informiranje i zabavu, ovisno o osobnim željama i sklonostima.
BMW X1