U skladu s vremenom /

Virtualni Volkswageni

Image
Foto: VW

Volkswagen je u Hrvatskoj predstavio dva digitalna noviteta: 'Das Auto.Magazin' i aplikaciju 'VW seeMore' potpuno novi virtualni doživljaj automobila.

8.5.2014.
20:00
VW
VOYO logo

"Das Auto. Magazin" je glossy časopis koji je već treću godinu prisutan na hrvatskom tržištu kao najtiražniji auto časopis u ediciji od 140.000 komada.

Digitalnim izdanjem želi se još više približiti suvremenom, trendy kupcu koji želi brze, kvalitetne i višeosjetilne informacije o automobilima. Besplatna aplikacija "Volkswagen Magazin Hrvatska" već je danas dostupna za sve pametne telefone i tablete.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“VW seeMore” je posebna aplikacija za jedan posve novi doživljaj virtualne stvarnosti. Neponovljivi 3D efekti i dodatni sadržaji potpuno su u trendu s najnovijim tehnološkim dostignućima, ali i ispred njih.

Ova aplikacija je također besplatna i oduševit će sve poklonike modernih tehnologija. Volkswagen u Hrvatskoj je jedan od prvih u svijetu koji je uveo ovu aplikaciju na svoje tržište, a konkretno za model Polo ovo je svjetska premijera. Naime, čak i u Njemačkoj, domovini Volkswagena, ova aplikacija izlazi za mjesec dana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovi noviteti su predstavljeni uz uvijek raspoložene članove grupe Colonia.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo