Renault Clio dCi /

TEST: Vozili smo pravog odraslog mališana

Image
Foto: Gordan Perković

Lončić plava boja, to je otprilike ta nijansa plave boje i stoji mu - izuzetno. Svaka daljnja asocijacija na lončić pada u vodu. A da ne bi bila samo plava, na autu su i naljepnice krugova u crvenoj, bijeloj i plavoj boji

18.4.2013.
21:07
Gordan Perković
VOYO logo

Nema ih mnogo, ali dovoljno da Vam taj detalj zaintrigira pažnju. Novi clio je definitivno narastao, i to se vidi na svakom koraku. Ne samo da je veći dimenzijama, ima i poprilično prostora u prtljažniku, nego se izgubio onaj osjećaj "low cost" gradskog autića. Nekadašnji, pomalo "buljooki" farovi su se suzili, karoserija je dobila agresivniji, klinasti oblik. Na stražnjem kraju je promjena još vidljivija.

Kvake stražnjih vratiju su se sakrile neprimjetno u kutove stakala a stražnja svijetla su nakošena, sužena i dobila su LED tehnologiju. Tu je i keyless entry sustav za ulazak i paljenje motora koji vas riješava dosadnog guranja ključa u bravu. Sjedala su vrlo ugodna, iako čvrsta sjedala. Za vozačevim mjestom je sve nekako "funky".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Gordan Perković

Centralna konzola je s touch LCD ekranom koji ujedno obavlja funkciju audio sustava, navigacije, bluetooth povezivanja. Umeci na volanu i oko ventilacijskih otvora nastavljaju temu naljepnica na karoseriji a doza je pogođena savršeno. Tko malo bolje prouči vrata, primjetit će i da zvučnici u njima imaju specifična bassreflex kućišta. Pa, neka funk započne.

Start/stop tipka. Pokreće se dobro nam poznati 1.5 dCI motor, sa svojim potencijalom od 80 konjskih snaga. Ne samo da može potjerati Clia da ubrza, već i troši vrlo malo. Čisto iz znatiželje, održavanje brzine od 90 km/h u petoj brzini izbacuje potrošnju na putnom računalu od 3,7-4 litre što se za vrijeme testiranja pokazalo točnim – prosječna potrošnja je bila bliža pet nego šest litara. Pri većim brzinama progresivni servo otvrdne volan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Gordan Perković

Izuzetan feedback volana je za pohvalu. Zavoje Clio prolazi vrlo samouvjereno. Motor ima dovoljno snage i momenta da vas izvuče iz zavoja, a ovjes je izuzetno ugođen sa karoserijom i precizan. Iako je cijenom Clio također narastao iznad jeftinije konkurencije - ipak nudi mnogo više.

Tehničke karakteristike

Motor:  4-cilindarski turbobenzinski

Obujam:  1197 ccm

Snaga:  105 KS @ 5000 o/min

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Okretni moment:  175 Nm @ 1550-4100 o/min

Mjenjač: ručni, 5 brzina

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Maksimalna brzina: 190 km/h

Ubrzanje 0-100 km/h:  9,8 s

Potrošnja:  6,8/4,5/5,3 l/100 km

Dimenzije: 4030x1700x1430 mm

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prtljažnik: 285-940 l

Cijena:  108.697 kn

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo