Ovaj automobil će biti predstavljen i na svim kvalifikacijskim utakmicama KHL Medveščak u Domu Sportova i Areni Zagreb od prosinca do veljače 2013. godine.
PIK maskota Zimski na svakoj utakmici ispucat će loptice nasumce u publiku i izabrati tri sretna gledatelja/ice. Oni će s još dva izabrana fana s Facebook stranica Citroena i sponzora sudjelovat u borbi za finale. Zadatak za natjecatelje je brzo ispucati pet pakova posloženih jedan pored drugog s centra igrališta na gol.
Sa svake od 15 kvalifikacijskih utakmici, natjecatelj koji postigne najviše golova, ulazi u polufinale. Njih šest najboljih ulazi u finale 03. ožujka 2013. u Domu Sportova gdje se bore za ključeve novog Citroën C-Elysée.
Citroën C-Elysée je cjenovno pristupačna trovolumenska limuzina čija prodaja kreće u siječnju. Oduševit će kupce velikim prostorom u kabini i prtljažniku, kvalitetom i pouzdanosti u svim uvjetima vožnje, udobnošću i besprijekornim ponašanjem na cesti.