Konceptna Monza / Ovo je slika Opela u budućnosti

Image
Foto: opel

Monza koncept predstavlja strategiju razvoja Opela na sajmu IAA u Frankfurtu koji se održava početkom rujna. To je nova interpretacija Opelova skulpturalnog dizajnasa savršeno iskorištenim prostorom, lakom konstrukcijom i inovativnim pogonskim sustavima.

24.8.2013.
14:38
opel
VOYO logo

Ovaj revolucionarni konceptni automobil bit će predstavljen svijetu na Međunarodnom sajmu automobila (IAA-u) u Frankfurtu koji će se održati od 12. do 22. rujna (dani za medije: 10. i 11. rujna), gdje će pokazati što se može očekivati od Opela u budućnosti.

Ona predstavlja Opelov automobil budućnosti, koji s jedne strane on utjelovljuje sve što već karakterizira Opel: njemačku preciznost u kombinaciji s inovativnim tehnologijama obučenima u privlačan dizajn te dotiče teme koje će biti fokus razvoja sljedeće generacije Opelovih automobila: maksimalna povezivost i optimalna učinkovitost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: opel

Mogućnosti povezivanja najbolje su demonstrirane revolucionarnom LED projekcijskom tehnologijom korištenom za instrumente i zaslone informacijsko-multimedijskih sustava. Učinkovitost dolazi u mnogo oblika, uz lagan dizajn, optimalno iskorištenje prostora u unutrašnjosti i naprednim pogonskim tehnologijama. Konceptna Monza temelji se na sve većoj elektrifikaciji automobila u svakodnevnoj vožnji, od sustava za produljenje dosega do pogona putem ćelija goriva.

Image
Foto: opel

A što se tiče stila, čistu učinkovitost izrazili su novom, snažnom i sportskom interpretacijom uobičajenih skulpturalnih oblika.  Usprkos sportskom izgledu i spuštenim obrisima, odnosno visini od samo 1,31 metar, nije izgubljeno ništa od prostora u prtljažniku čija zapremina iznosi 500 litara, a i putnici imaju dovoljno mjesta za glavu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve je to postignuto zahvaljujući činjenici da je cijela struktura kokpita oko 15 cm niža nego kod uobičajenih modela. Ustvari konceptna Monza (duljine 4,69 m.)nudi jednako puno prostora u putničkoj kabini kao bilo koji srednje veliki automobil.

Image
Foto: opel

Vrata koja se podižu nude maksimalnu funkcionalnost, a prilikom njihova otvaranja puca izvanredan pogled. Ona se zakreću gore poput ispruženih krila kondora i zahvaljujući nedostatku B-nosača nude nesmetan pogled na prostranu i otvorenu putničku kabinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Konceptnu Monzu koja će biti izložena na Frankfurtskom sajmu inženjeri su opremili električnim pogonom sa sustavom za produljenje dosega koji za gorivo koristi CNG – komprimirani prirodni plin (Compressed Natural Gas), što predstavlja daljnju nadogradnju tehnologije prvotno predstavljene s Amperom.

Nova generacija trocilindričnog 1.0 SIDI turbo motora, koji će također biti prvi put predstavljen na IAA-u, preuzela je zadatak sustava za produljenje dosega. No to radi pomoću prirodnog plina, a ne benzina, dodatno smanjujući emisiju CO . Ovim vizionarskim pristupom Opel nastavlja spajati potencijal električnog pogona s prednostima motora s unutrašnjim izgaranjem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: opel

Ovaj koncept predviđa prirodu svakodnevnog korištenja automobila u budućnosti i služi kao važan izvor inspiracije na putu prema tom cilju, i ne samo za Opel.

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo