Unatoč napetosti koja vlada na Južnokorejskom poluotoku nakon što je u nedjelju Sjeverna Koreja testirala hidrogensku bombu, što vjerojatno odbija zainteresirane, organizatori su optimistični i nadaju se da će interes za ulaznice rasti kako se ZOI približavaju.
"Točno je da prva faza prodaje ima razočaravajuće rezultate", izjavio je Song Hun-seok, iz službe za odnose s javnošću organizacijskog odbora (POCOG) pet mjeseci prije početka igara.
"Dat ćemo sve od sebe da unesemo što više olimpijskog entuzijazma sa što više događaja".
Južna Koreja, koja nema jaku tradiciju zimskih sportova, namjerava pokrenuti kampanju s različitim urbanim događanjima i okrenuti se više europskoj i sjevernoameričkoj publici kako bi popunila poprišta na kojim će se održavati sportska natjecanja.
I dok za ZOI postoji 1,18 milijun mjesta, samo je 162.000, od čega je 52.000 prodano, podijeljeno putem lutrije. POCOG se nada da će posebnom aplikacijom s lutrijom podijeliti 600.000 ulaznica.