Karbonska zaštita trebala bi imati ulogu branika za glavu vozača i pritom biti bez utjecaja na njihovu preglednost staze i izlazak iz bolida u slučaju opasnosti. Ideja potporu ima među nekolicinom vozača, ne i kod Hamiltona unatoč tome što je prijedlog stigao od Mercedesa, njegova aktualnog tima.
Uklonjena objava
"Ne, molim vas! Ovo je najružnija modifikacija u povijesti Formule 1. Cijenim težnju sigurnosti, ali ovo je Formula 1 i trenutačna situacija sasvim je u redu", poručio je putem Instagram-profila trostruki svjetski prvak uz objavu slike Ferrarijeva bolida koji je prošloga tjedna testirao tu mjeru sigurnosti koja bi se na bolidu trebala pojaviti 2017. godine.
U međuvremenu je objava uklonjena.
Premda sam izgled bolida igra vrlo važnu ulogu u ovome sportu, pritom i izvlači ogroman sponzorski novac, Međunarodna automoblisitička federacija (FIA) na prvo mjesto odlučila je staviti sigurnost vozača.
Možda bi neki bili živi
Vozač Jules Bianchi preminuo je u srpnju prošle godine, nakon devet mjeseci provedenih u komi poslije operacije zbog ozljede glave zadobivene na Velikoj nagradi Japana 2014.
Pet godina prije prvog smrtnog slučaja u F1 unatrag 21 godinu (Ayrton Senna 1994.), ozbiljnu ozljedu glave zadobio je i Felipe Massa kojega je tijekom vožnje u glavu pogodila opruga odvojena s bolida Rubensa Barrichella.
Stav suprotan onome kojega je javno iznio Hamilton ima četverostruki svjetski F1 prvak Sebastian Vettel koji tvrdi da bi zaštita za glavu trebala u upotrebu i da bi ona spasila živote tragično preminulilh Justina Wilsona i Henryja Surteesa, a jednako razmišlja i Carlos Sainz mlađi, vozač momčadi Toro Rosso:
"Možda bi Jules Bianchi i danas bio s nama da je imao veću zaštitu glavu. Žrtvovao bih izgled bolida Formule 1 kada bi on i danas bio s nama. Znam da to nije atraktivno, ali osobno volim imati maksimalnu zaštitu glave, a ova bi mogla spašavati živote."