Donijelo bi to, očekuje se, više uzbuđenja u subotnjim kvalifikacijama za startna mjesta, a novost je ta da bi vozači trebali biti eliminirani tijekom same vožnje, a ne na kraju svake faze. I dalje će se kvalifikacijske borbe odvijati u tri faze, od kojih će prva trajati 16, druga 15, a treća 14 minuta. Nakon sedam minuta prve, šest druge i pet treće faze, otpadat će najsporiji, a potom će se svakih minutu i pol iz daljnje borbe za mjesta eliminirati oni sa najslabijim vremenom. U posljednjih minutu i pol trebala bi ostati dvojica.
Bolidi brži, širi, niži i sigurniji
Ovo bi se trebalo dogoditi premijerno pred Veliku nagradu Australije kojom u Melbourneu 20. ožujka počinje sezona, a već godinu potom na stazi treba očekivati i drastičnije promjene budući da bi bolidi trebali postati širi, niži i brži. Prema proračunima i očekivanjima sve bi se trebalo očitovati i tri sekunde bržim vremenima po krugu.
Dobra vijest za vozače svakako je njihovo povećanje sigurnosti za upravljačem.
Impresivni Vettel
Što se najave ove sezone tiče, treba podsjetiti da testiranja za nju već nekoliko dana traju u Barceloni. Premda te rezultate ne treba shvatiti kao potpune pokazatelje za ono što će nuditi borba za bodove primjetno je da je kroz prva dva dana dominantan bio Ferrarijev Sebastian Vettel. Tempo talijanske momčadi, ali i četverostrukog prvaka impresionira, a nije zanemariva niti izdržljivost McLaren Honde, odnosno pouzdanost. Nakon što je prošlogodišnje predsezonsko testiranje prošlo u znaku problema, Fernando Alonso i Jenson Button zasad ih nemaju. No, u ovome trenutku niti pokazanu brzinu kojom bi parirali najboljima, odnosno aktualnom prvaku Mercedesu i Ferrariju.