Postignuće novog 1,6-litrenog MultiJet II dizel motora snage 105 ks i 0,9-litrenog TwinAir Turbo benzinskog motora 105 ks predstavlja dva različita načina kako osigurati istu razinu snage.
Oba motora koja imaju turbopunjač i tehnološki su napredovala, svojom snagom od 105 ks donose odgovore koji ispunjavaju potrebe široke i različite publike s različitim potrebama, raznih dobnih skupina i različitim potrebama pri svakodnevnoj upotrebi automobila.
Preciznije rečeno, snaga od 105 ks koju osigurava 1,6-litreni MultiJet II motor pozicionira model 500L u samo središte segmenta s motorom koji je "učinkovit" ali i zabavan za vožnju te nudi najbolje od dizel tehnologije po pitanju raspona snage i udobnosti te izvanredne performanse zahvaljujući tehnologiji MultiJet druge generacije.
Snaga od 105 ks 0,9-litrenog TwinAir motora je drugačija i idealna za kupce koji žele smanjiti potrošnju goriva i emisiju štetnih plinova u gradovima. Ukratko, taj "osviješten i odgovoran" motor posebno je cijenjen u zemljama u kojima se upotreba automobila s visokom razinom emisije štetnih plinova kažnjava zakonom i podliježe posebnom oporezivanju. Nije nikakvo čudo što su emisije tako niske jer ovaj motor već sada zadovoljava europske standarde koji će vrijediti od 2020. godine.
Motor TwinAir snage 105 ks već je dostupan i otvorena je mogućnost narudžbe za 1,6-litreni MultiJet motor snage 105 ks koji će se u izložbenim salonima Fiat na većini europskih tržišta naći u drugoj polovici ožujka. Planirano plasiranje modela na tržišta diljem Europe bit će dovršeno u zemljama gdje se po prometnim propisima vozi po desnoj strani, a plasiranje će započeti u Sjevernoj Africi do kraja mjeseca.
U svega pet mjeseci zabilježeno je ok 38.300 narudžbi za Fiat 500 u Europi, od čega više od polovine izvan Italije. Osobito u Italiji, to je najprodavaniji automobil srednje veličine i rangiran je kao drugi među modelima s dizel motorom.
Zanimljiva je činjenica da 57% kupaca modela 500L dolazi iz drugih marki, a 61% na taj model prelazi s vrlo različitih vrsti vozila među kojima: 37% s vozila iz B segmenta, 16% s vozila iz C segmenta i 8% s vozila iz A segmenta.