MALI DIV IZ KRAGUJEVCA /

Nova verzija popularnog 'Fiće'

Pet godina od reinkarnacije najpopularnijeg automobila u bivšoj državi, legendarnog Fiata 500, talijanski proizvođač pompozno je predstavio još jednu inačicu tog model - mali monovolumen iz B-segmenta oznake 500L.

11.8.2012.
13:29
VOYO logo

U glamuroznom spektaklu, kojima su Talijani skloni, prezentacija Fiata 500L održana je u Torinu gdje su novinari mogli uživati u testnim vožnjama.

Najnoviji model 500L je napravljen na platformi nove generacije Fiat Punta koji će se tek pojaviti na tržištu, a to znači da je nešto duži i viši od 'obične' 500-ice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Proizvodni pogon će biti u Kragujevcu, istom mjestu gdje je proizvodio i legendarni 'Fićo', ali stara tvornica s novom nema apsolutno nikakve veze.

Ovaj mali monovolumen iz B-segmenta je dugačak 415 centimetara, a širok je 177 cm s međuosovinskim razmakom od 261 centimetra.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Ove dimenzije su modelu 500L osigurale više prostora u unutrošnjosti, pa se sada bez problema u njega može smjestiti pet osoba.

Noviteti su napravljeni i kod prtljažnika čiji je obujma više nego zadovoljavajućih 400 litara te brojne pretnice za razne sitnice.

Image

Novi Fiat 500L ima dva benzinska i jedan turbodizelski agregat pri čemu je najzanimljiviji, ali i najefikasniji novi 0.9-litreni TwinAir benzinski motor snage 105 KS.

Dvocilindarski turbobenzinac snage 105 KS pri 5500 okretaja uz okretni moment od 145 Nm pri 2000 okretaja je vrlo štedljiv i ekonomičan motor, te prvi u svom segmentu koji zadovoljava norme Euro 6.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Postiže najveću brzinu od 180 km/h, a ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 12,3 sekundi uz prosječnu potrošnju goriva od 4,8 l/100 km.

Čvrst i pouzdan, 1.4-litreni Fire benzinac sa 16 ventila ima 95 KS pri 6000 okretaja i postiže najveći okretni moment od 127 Nm pri 4500 okretaja u minuti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem novi Fiat 500L s ovim motorom postiže najveću brzinu od 170 km/h uz ubrzanje do „stotke“ za 12,8 sekundi. Prosječna potrošnja goriva u kombiniranom ciklusu je samo 6,2 l/100 km uz emisiju CO2 od 145 g/km.

Image

Jedini dizelaš je 1.3-litreni Multijet sa 85 KS koje istiskuje pri 3500 okretaja s najvećim okretnim momentom od 200 Nm pri samo 1500 okretaja. Maksimalna brzina mu je 165 km/h, uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za 14,9 sekundi.

Cijena ovog Fiatovog modela na europskom tržištu trebala bi se kretati oko 15.500 eura, a iste novce će vjerojatno morati izdvojiti i kupci u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo