Moderni predstavnik stare škole /

HR Premijera Subaru Levorg

Image

Najnoviji model kojim Subaru širi paletu proizvoda stigao je na hrvatsko tržište s turbobenzinskim motorom, automatskim mjenjačem i pogonom na sve kotače

11.11.2015.
10:36
VOYO logo

Iako se danas traže ekonomični dizeli, i pogon samo na prednje kotače (čak i kod SUV-a), Subaru Levorgom prkosi stereotipima i u tržišnu arenu pušta automobil za koji je malo reći kako je neuobičajen. Ali to smo kod Subarua odavno naučili, da imaju svoju filozofiju koju cijene njihovi ciljani kupci jer je to ipak japanski premium brend a ne konfekcija za široke narodne mase. Prvotno je bio ponuđen samo domicilnom tržištu da bi sad stigao i na Stari kontinent. Australci će ga vidjeti sredinom sljedeće godine dok su planovi za Sjevernu Ameriku tek koncem sljedeće ili početkom 2017.

Image

Subaru Levorg

Image

Subaru Levorg

Smješten je između Impreze i Legacyja i savršeno popunja prazninu nastalu smjenom generacija najvećeg Subarua koji je tom prilikom narastao za čitavu klasu. Skladno dizajnirani karavan dizajnom već na prvi pogled odaje kako ima sportske aspiracije, usisnik za zrak intercoolera na haubi već je postao zaštitni znak marke sa zviježđem Plejada na logu. Iznutra je tipični Subaru nove generacija, prednja armatura je koncipirana kao u XV-u i Foresteru. To znači čisto, pregledno i od kvalitetnih materijala s brigom za detalje i besprijekornom ergonomijom. Mjesta ne nedostaje dok je prtljažnik 469 cm dugog karavana obujma 522 litre (1446 sa spuštenim naslonima). Oduševljava to što su unatoč stražnjem pogonskom sklopu konstruktori uspjeli ispod podnice prtljažnika ubaciti nekoliko dodatnih velikih pretinaca. Moderna vremena zahtijevaju i što više USB utora, za glazbu i punjenje smartpohnea. Levorg ih ima ni više ni manje nego pet. Tri sprijeda i dva straga, kao i dvije 12-voltne utičnice sprijeda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Subaru Levorg

Image

Subaru Levorg

No, ono što Subaru čini kultnom markom je njegova tehnika. I ovdje je downsizing prisutan, pokreće ga četverocilindrični boxer motor obujma 1.6 litara s turbopunjačem (1.6 DIT), tako da zahvaljujući njemu razvija performanse poput 2,5 litrenog atmosferskog motora. Razvija 125 kW (170 KS) u polju od 4800 do 5600 okretaja dok mu okretni moment od 250 Nm koji je na raspolaganju od 1800 pa linearno sve do 4800 okretaja u minuti jamči zabavu u vožnji.

Image

Subaru Levorg

Motor je uparen isključivo s automatskim mjenjačem Lineartronic sa šest virtualnih stupnjeva prijenosa. Oni koji uživaju u vožnji na raspolaganju imaju i pedalice iza kola upravljača za ručno prebacivanje brzina. Pogon je na sve kotače, Subaru Symmetrical AWD s aktivnim sustavom raspodjele okretnog momenta. U normalnoj vožnji motor isporučuje 60 posto momenta na prednju i 40 posto na stražnju osovinu a u slučaju potrebe (proklizavanja), elektrohidraulični sustav može sve prebaciti i na samo jednu osovinu. Pritiskom na prekidač bira se jedan od dva režima rada, Sport i Intelligent. Za sigurniju vožnju tu je sva sila elektronike koja prevenira mogući sudar uključujući Subaruov Eye-Sight. S ovom motorizacijom Levorqu za sprint do „stotke“ treba 8,9 sekundi dok je krajnja brzina 210 km/h. Deklarirana srednja potrošnja je 7,1 litru benzina. Dva su paketa opreme, Free i Sport Style. Oba su vrlo bogata a razlika je u sportskijem karakteru potonjeg i nekim dodacima poput LED glavnih svjetala s funkcijom automatskog dugog svjetla, prepoznavanja naleta automobila straga, stražnje kamere, dodatnih USB utora, svjetala za maglu, većih aluminijskih naplataka i dodatno zatamnjenih stakala straga. Levorg Free tako do registracije stoji 234.990 kuna dok Sport Style stoji 279.990 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo