Ovi pogonski agregati zapremnine 1.000 i 1.500 kubičnih centimetara slijediti će filozofiju „dowsizinga“ jamčeći pritom iznimne performanse uz izuzetnu nisku potrošnju goriva i emisiju CO.
Novorazvijeni agregati koristiti će turbo punjače nove generacije i tehnologiju varijabilnog podešavanja ventila s ciljem maksimalnog smanjenja trenja i postizanja vodećih performansi u klasi uz, već naglašenu, iznimno nisku potrošnju goriva i emisiju CO. Nova generacija turbo punjača s niskim inercijskim momentom i kratkim vremenom odaziva će zajedno sa sustavom direktnog ubrizgavanja goriva jamčiti bolji odnos između snage i okretnog momenta u usporedbi s konvencionalnim atmosferskim agregatima.
Prvi Hondin VTEC turbo agregat zapremnine 2 litre i snage 310 konjskih snaga je već zabilježio iznimne rezultate u novom Civic Type R-u. Isto očekujemo i od „mlađe braće“ čim se pojave na tržištu početkom 2017. godine.