Tako će tijekom ovogodišnje turističke sezone gosti hotela Milenij u Opatiji u dogovoru s djelatnicima hotela imati priliku isprobati BMW 220d Cabrio.
Ovakva hotelska kooperacija dobar je način povezivanja dvije snažne marke kako bi se približili točno targetiranim grupama na tržištu putem zajedničke promocije kroz spoj turizma i gospodarstva. Takva suradnja praksa je unutar BMW grupe i u drugim zemljama, ali je s Milenij hotelima po prvi puta prisutna na području Kvarnera.
Hrvatska se od ulaska u EU dodatno afirmirala na karti Europe kao zemlja koja može uspješno spojiti premium promociju i turizam, a to je prepoznao i BMW. Tako se velika hotelska kooperacija između BMW-a, Tomić & Co. i TZ Istarske provodi već drugu sezonu pod imenom „BMW Coast Drive“ i prisutna je u pet premium istarskih hotela. Isto tako, ove je godine upravo BMW bio prva premium automobilska marka koja je svjetsku medijsku promociju nekog svog novog modela održala u Hrvatskoj i u Zadar dovela preko 300 novinara iz cijelog svijeta.