Autonomna vožnja stvara više slobode za upravljačem, tj.daje mogućnost da se tijekom vožnje sigurno rade druge stvari kao npr. slanje SMS poruka ili čitanje knjiga. Volvo će se u razvoju sustava najprije posvetiti sporoj vožnji u koloni u gradskoj gužvi, a nešto kasnije će prijeći na sustav automobilskih vlakova na otvorenoj cesti.
Namjera im je tehnologiju što prije približiti kupcima. Od iznimne je važnosti pouzdanost tehnologije kako bi i vozači imali više pouzdanja u automobil koji ih samostalno vozi.
Autonomna vožnja kod koje se ubrzavanje, usporavanje i upravljanje vrši bez intervencije čovjeka je već prisutna u modernom prometovanju. Jer, malo tko razmišlja o tome da velikim dijelom avionskog leta upravlja autopilot. No, kada se nađu u automobilu, ljudima je teško pojmiti da tijekom vožnje mogu npr. čitati knjigu.
Posljednje studije su pokazale da gotovo polovica ispitanika ne bi imala problema s automobilom koji se samostalno kreće (Accenture 2011). Gotovo 50 posto vozača starosti od 18 do 37 godina definitivno bi ili vjerojatno kupili automobil koji može samostalno voziti (J.D.Power 2012).
U 2011. godini Volvo je pozvao nekoliko vlasnika premium vozila da ocijene tehnologije podrške, a jedan od gostiju je spontano zaključio da je ovaj sustav savršena podrška vožnji na autoputu.
Jedan je od zaključaka istraživanja taj da su mlađi kupci spremni platiti za tehnologiju koja će im omogućiti da se ne moraju toliko usredotočiti na vožnju, odnosno da mogu istovremeno slati poruke, kontaktirati preko Facebook-a ili čitati tijekom vožnje.