Tijekom ljeta obavljene su testne vožnje bez putnika, a uz nadzor profesionalnih vozača. U studenom je započela druga faza, pa minibusevi prometuju s putnicima, a bez vozača. Putnici mogu uživati u besplatnim vožnjama koje su, kako tvrde začetnici ovog projekta budućnosti, uz to sigurnije i učinkovitije u odnosu na vozila s vozačima. Maksimalna brzina je ograničena na 12 km/h, a voze na kratkim kružnim linijama, s postajama odvojenim od kolovoznih traka, kako bi se osigurao siguran i neometan ulazak i izlazak putnika.
„Ovo je prvi put da se netko usudio uvesti potpuno automatizirana vozila u javni promet!“ izjavio je Angelos Amditis, direktor istraživanja u grčkom institutu za komunikacije i kompjutorske sustave (Institute of Communication and Computer Systems), koji rukovodi tehničkim dijelom projekta. Amditis dodaje: „Dosad su automatizirana vozila u Grčkoj vozila samo po posebnim trakama, ili pod nadzorom profesionalnih vozača u slučaju potrebe. Ovih šest minibuseva su izloženi javnom prometu, bez prisustva vozača, okruženi drugim sudionicima u prometu, automobilima, biciklistima i pješacima.“ „Moramo biti strogi!“ dodaje Admitis: „Jer za usvajanje projekta potrebno je usvojiti nove zakone!“ kaže na kraju.
Program CityMobil2 i švicarska start-up agencija BestMile, organizirat će i probne vožnje autonomnih minibuseva u mjestu Sion u Švicarskoj tijekom proljeća, nakon čega će biti obavljena potpuna evaluacija ostvarenih rezultata.