Weekend Media Festival: rovinjski magnet za regionalnu poslovnu zajednicu

Weekend Media Festival po sedmi put ove godine okuplja regionalnu komunikacijsku industriju, ali i druge poslovne sektore.

10.9.2014.
13:39
VOYO logo

Pod pokroviteljstvom Adris grupe, u Rovinju ce se na pedesetak predavanja i panela od 18. do 21. rujna raspravljati o sirokom rasponu tema, uz neizostavnu vrhunsku zabavu i opustenu atmosferu.

Direktor festivala Tomo Ricov istice kako je razloga za dolazak u Rovinj svake godine sve vise. "Na Weekendu se predaje, raspravlja, predstavlja, zabavlja, komunicira na sve moguce nacine. Weekend je sve vise ne samo okupljaliste svih koji nesto znace u komunikacijskoj industriji, nego i mjesto na kojemu se mogu na radionicama steci konkretna znanja i u lezernoj atmosferi sklapati novi poslovi".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Program je ove godine bogatiji nego ikada i odvija se u cak pet dvorana. „Jasno je da nitko ne moze pratiti svako predavanja i svaki panel, niti sudjelovati u svakoj radionici. Bogatom ponudom sadrzaja zelimo omoguciti posjetiteljima da sami oblikuju svoj Weekend i da iz Rovinja ponesu svoj vlastiti dozivljaj i znanja koja su njima potrebna“, kaze direktor programa festivala Nikola Vrdoljak.

Teme i izvan komunikacijske industrije

Zadnjih nekoliko godina Weekend otvara prostor i za poslovne teme izvan komunikacijske industrije. Na jednom od takvih panela sudionik ce biti i predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma Davor Tomaskovic. „Weekend Media Festival od samog pocetka okuplja poslovnu zajednicu oko tema koje predstavljaju izazove, ali i otvaraju nove perspektive. Jedan od takvih izazova, ali i prilika je veliko restrukturiranje hrvatskih kompanija. Zbog takvih, aktualnih tema, ali i mnostva relevantnih sugovornika, Weekend je dogadaj koji ne treba propustiti“, smatra Tomaskovic.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako financijskoj industriji tijekom godine ne manjka sektorskih kongresa i konferencija, Weekend Media Festival je ipak nesto posebno, slaze se i predsjednik Uprave Croatia osiguranja Sanel Volaric. „Prilika je to da u opustenoj atmosferi prekrasnog Rovinja razmijenimo iskustva i ideje s kolegama iz branse, ali i s ljudima iz sasvim drugih djelatnosti. Sirina tema i pristupa koju Weekend pruza cini ga nezaobilaznim za cijelu poslovnu zajednicu“, istice Volaric.

Najveci dio programa ipak je i dalje posvecen komunikacijama, zbog cega je Weekend nezaobilazno mjesto za clanice Hrvatskog udruzenja drustava za trzisno komuniciranje (HURA). Predsjednik Uprave HURA-e Damir Ciglar poziva sve na panel koji ce se u petak 19. rujna odrzati u BalCannes dvorani. „Svima koji dodu na panel 'The Perfect Pitch to Pitch Perfect' skromno obecajem da im pogled na agencijski pitch nikad vise nece biti isti! Skoro vjerojatno!“, porucuje Ciglar.

Davor Bruketa, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Zinic OM, redoviti je sudionik festivala, a ove godine najavljuje zanimljivu raspravu takoder u petak. „Na Weekendu cemo ove godine razgovarati o temi 'Mad Man vs. Math Man', jer danas, vise nego ikada, matematika sudjeluje u projektiranju komunikacije“, kaze Bruketa.

Sve koji se bave odnosima s javnoscu sigurno ce zaintrigirati provokativno predavanje prof. dr. Dejana Vercica s Fakulteta drustvenih znanosti iz Ljubljane. „Na predavanju 'Smrt odnosa s javnoscu' saznat cete kako medijatizacija svega oko nas – pa i nas samih – mijenja pravila igre te kakva postaje uloga profesionalnih komunikatora u svijetu radikalne transparentnosti“, najavljuje Vercic.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Resetanje Zeljka Mitrovica

Ivan Stankovic iz beogradske agencije Communis ove godine na Weekendu ima posebno izazovnu zadacu. „Na 'hard talku' sa Zeljkom Mitrovicem, medijskim mogulom regije i vlasnikom TV Pink, koji se po prvi puta pojavljuje na javnom nastupu ovakve vrste, pokusat cu saznati zasto se upravo sada odlucio na to. Kako je zavrsila prica s Hrvatskom oko njegove jahte i osjeca li krivnju zbog velikog utjecaja koji Pink ima na kreiranje i sirenje turbo folka?“, pitanja su kojima ce Stankovic resetati Mitrovica.

Suosnivac Studija Moderne Branimir Brkljac takoder je redoviti gost Rovinja u trecem vikendu rujna. „Na Weekend Media Festivalu na jednom mjestu mozete iz prve ruke cuti koji su najnoviji trendovi u svijetu i istovremeno se upoznati s uspjesnim primjerima i iskustvima iz regije. Program i ove godine potvrduje da je i ovogodisnji Weekend nezaobilazni dogadaj za sve relevantne igrace iz medijsko-marketinske industrije regije“, pojasnjava Brkljac svoje razloge za vjernost Weekendu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ugledni americki TV producent i dobitnik Emmyja Pete Radovich proteklih je godina upravo na Weekendu predstavljao i svoje nove projekte. „Imao sam prilike putovati sirom svijeta i prisustvovati na nekima od najvecih i najljepsih dogadaja na planeti. Mogu iskreno reci da je Weekend Media Festival najsvjezije dogadanje s najvise zabave na kojem sam ikada prisustvovao“, kaze Radovich.

Za zabavu su ove godine zaduzeni DJ-evi JAMirko i K'Pow na slovenskom partyju u petak, te Psihomodo Pop i novosadske The Frajle u subotu. „O Weekend Media Festivalu smo cule samo pohvale tako da je divno sto cemo ove godine biti dio festivala. Radujemo se koncertu i druzenju, a sudionicima definitivno obecajemo dobru zabavu. Naravno, uz njihovo obecanje da ce pjevati s nama“, porucuju The Frajle uoci nastupa u Rovinju.

Na 7. Weekendu Media Festivali ocekuje se oko 4000 sudionika, medu kojima vise od 500 akreditiranih novinara, preko 130 predavaca, panelista i voditelja radionica te vise od 300 studenata iz cijele regije. Vise informacija pogledajte na www.weekendmediafestival.com.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo