Mali poduzetnici i obrtnici dočekali su dva mjeseca najveće blagdanske potrošnje. Na adventskim sajmovima i događanjima diljem zemlje imaju priliku pokazati i prodavati svoje proizvode, no kako brzo i jednostavno izdavati fiskalizirane račune?
Mini fiskalne blagajne Hrvatskog Telekoma idealno su rješenje za rad na štandovima jer u jednom uređaju objedinjuju blagajnu, pisač, internetsku vezu, blagajničku aplikaciju te omogućuju i plaćanje kreditnim karticama. Dodatno, cijena instalacije Mini Fiskalne blagajne trenutno iznosi samo 1 kunu i to bez ugovorne obveze, a mjesečna naknada za korištenje obračunava se prema principu „plati koliko koristiš“. Ako se usluga koristi, na primjer 10 dana, korisnik će platiti samo tih 10 dana korištenja, a ne za cijeli mjesec.
S Mini fiskalnom blagajnom HT-a moguće je odmah započeti s radom jer će vam ona biti isporučena s već unesenim cjenikom i FINA certifikatom, a za sva pitanja koja ne postavite za vrijeme besplatne edukacije, stručnjaci HT-a osiguravaju 24-satnu podršku.
Ova rješenja omogućuju unos te ažuriranje proizvoda, usluga i cijena putem uređaja bilo kada. Uključeno je i održavanje opreme na lokaciji korisnika, kao i tehnička podrška 24 sata na dan, a u slučaju gubitka ili oštećenja uređaja postoji mogućnost zamjene mini fiskalne blagajne.
Više o fiskalnim rješenjima Hrvatskog Telekoma doznajte na: https://www.hrvatskitelekom.hr/poslovni/ict/fiskalizacija ili pozivom na 0800 9100