Lidl kao službeni Fresh Food Partner /

Svjetskog prvenstva u rukometu za muškarce 2025TM u organizaciji IHF-a nastavlja podržavati rukomet

Image

Lidl je partner međunarodnih rukometnih događaja od 2017. godine pa je tako i ove godine objavio svoju podršku kao službeni Fresh Food Partner Svjetskog rukometnog prvenstva za muškarce 2025TM u organizaciji IHF-a. Time je Lidl devetu godinu zaredom partner ovog važnog rukometnog događaja, potvrđujući svoj angažman u područjima osviještene prehrane i aktivnog načina života. Nastavkom kampanje „We’re On Your Team“ , Lidl inspirira navijače cijeloj Europi za svoju strategiju za osviještenu prehranu. Upravo zato, u Lidlovom loungeu na stadionima u Herningu, Zagrebu i Oslu nudi se odabrano voće i smoothieji.

16.1.2025.
12:12
VOYO logo

Osim toga, Lidl je svojim kupcima nudio besplatne ulaznice, ali i sponzorira Best Young Player Award. Time Lidl i dalje inspirira buduće generacije za vođenje zdravog, aktivnog stila života i sudjelovanje u timskim sportovima. Svjetsko rukometno prvenstvo za muškarce 2025.TM u organizaciji IHF-a održava se u pet gradova i tri zemlje te sudjeluju 32 nacije – ujedinjujući fanove u njihovoj zajedničkoj ljubavi prema rukometu.

Image


Marina Dijaković, voditeljica Corporate Affairsa Lidla Hrvatska izjavila je: „Sport je važan sastavni dio našeg dugoročnog angažmana za promicanje zdravlja i osviještene prehrane. Za ovaj ideal zalažemo se već devet godina sponzorirajući jedan od najomiljenijih europskih sportova kroz podršku raznim rukometnim događajima. Kao službeni Fresh Food Partner Svjetskog prvenstva u rukometu za muškarce 2025TM u organizaciji IHF-a, dajemo svoj doprinos poticanju ljudi na zdrav stil života.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa

 „Iznimno se radujemo što našu ljubav prema rukometu možemo podići na sljedeću razinu kao službeni partner Svjetskog prvenstva u rukometu za muškarce 2025TM u organizaciji IHF-a. Ovo partnerstvo je logičan korak koji se nadovezuje na našu uspješnu suradnju s organizatorima značajnih rukometnih događaja i na naš uspjeh u okviru nedavnog partnerstva na Europskom rukometnom prvenstvu za žene 2024TM u organizaciji EHF-a. Zajedno koristimo snagu sporta kako bismo inspirirali navijače. Kao tvrtka, usko smo povezani s Europom i drago nam je što polovicu sudionika ovog turnira čine Lidlove zemlje“ – poručili su iz Lidla International.

Image

Hassan Moustafa, predsjednik Međunarodnog rukometnog saveza (IHF) dodao je: „Drago nam je što je Lidl ponovno s nama kao službeni Fresh Food Partner za Svjetsko prvenstvo u rukometu za muškarce 2025TM u organizaciji IHF-a. Kao što su nam naša iskustva pokazala, Lidl dijeli vrijednosti Međunarodnog rukometnog saveza i svjestan je važnosti osviještene prehrane i kretanja za zdravlje i dobrobit ljudi. Lidl zna koliko veliki sportski događaji mogu biti važni kako bi se ljude motiviralo na bavljenje sportom. Fokus na kvalitetnim proizvodima i oblikovanju budućnosti rukometa također su važan doprinos ovog partnerstva i radujemo se što ćemo zajedničkoj povijesti Svjetskog prvenstva u rukometu za muškarce 2025TM  u organizaciji IHF-a dodati još jedno poglavlje.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo