Sedam učinkovitih marketinških trikova u krizi!

Ako imate proizvod, uslugu ili ideju i želite pouzdani način kako prodavati, profitirati i prosperirati u ovoj gadnoj recesiji, ovo će biti najvažnija vijest koju ste danas pročitali.

26.7.2011.
14:30
VOYO logo

Evo zašto: Vjerojatno najskuplji hrvatski marketinški savjetnik Dominik Bjegović, nakon 11 godina šutnje, napokon je otkrio preko 15 milijuna eura vrijedne taktike privlačenja novih klijenata i povećanja profita u Hrvatskoj.

Glavne tri možete pročitati ovdje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Stvar je," kaže Dominik Bjegović: "da većina malih biznisa nastoji kopirati jednu Coca-Colu u kreativnom načinu oglašavanja, dok većina njih nema, kapacitete, budžet, niti dizajn proizvoda da ga masovno rasproda... i tinejđeru na ulici i umirovljeniku na boćanju i poduzetniku koji juri na sastanak. Građenje brenda je skupo, sporo i neučinkovito".

Umjesto toga Dominik Bjegović preporuča mjerljivu, preciznu, direktnu metodu oglašavanja koju je istraživao i rafinirao proteklih 11 godina – direktni marketing. "To je isti onaj način oglašavanja koji je Mercedes koristio 1968. godine da rasproda cijelu seriju automobila koje nitko nije želio kupiti. Direktor prodaje ih je proglasio propalom serijom. Jedno pismo na četiri stranice sastavljeno po ovim načelima rasprodalo je 4.000 automobila i stvorilo revoluciju dizelaša", kaže Dominik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Velika obećanja? Možda, ali iza Dominika stoje rezultati. Danas je na brojnim listama top 25, top 10 ili top 3 najboljih svjetskih pisaca reklama. Ovo je, naravno, golemo postignuće našeg stručnjaka koji posljednjih 6 godina konzistentno natperformira i natprofitira zapadnjačke 'gurue'. Odlučio nam je otkriti tajnu.

#1 Tajna kriznog marketinga Dok u krizi većina povećava trud fokusirana na nove kompleksne izvore profita, Dominik predlaže eliminaciju do razine jednostavnosti: "Kada bih pitao na seminaru koliko polaznici misle da postoji načina povećanja profita, brojka bi došla blizu 5,000. Kada sam im pokazao da postoje samo tri načina i izazvao ih da mi dokažu četvrti, nastala je tišina dok su sponzavali golemu vrijednost ovog saznanja". Dominik je po prvi puta u Hrvatskoj identificirao jedina tri načina povećanja profita.

Sva tri možete otkriti na Dominikovoj web stranici www.prednost.com.

No to je tek početak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Marketing pobunjenik skuplja vojsku Dominik sebe naziva marketing pobunjenikom zato što se bori protiv kompliciranih, skupih, načina poslovanja i poziva na jednostavne, vremenski-testirane metode koje jednostavnom multiplikacijom mogu stvoriti milijunaše u nekoliko kratkih tjedana ili mjeseci:

"Ako imate marketinški sistem koji vam donosi 2 kune za uloženu kunu, koliko mnogo ga želite multiplicirati. Koliko god ide, zar ne? Upravo uz ovakav sistem i najskuplji oglasni prostori postaju megaprofitabilne investicije. Najbolje od svega, sastaviti ovakav marketinški sistem ne traži više vremena, novca niti energije... samo slijedite preciznu formulu koju koriste multimilijunske kompanije sa zapada. Unovčite njihov trud i glamurozno profitirajte".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na www.prednost.com otkrijte jedina 3 načina povećanja profita.

Ujedno, na www.prednost.com svjedočiti ćete i Dominikovom hvalevrijednom marketinškom potezu gdje osniva "pilot grupu" hrvatskih poduzetnika kojima će stvoriti glamurozne rezultate u rekordno-kratko vrijeme. Po njegovim riječima: "moram dodati nulu ili dvije na profit koji sada ostvarujete zato da bih mogao iskoristiti vaš uspjeh kao svoje vatreno svjedočanstvo na promociji svoje knjige u rujnu".

"Puno je ljudi koji pričaju priču, ali kada dođe do toga da stave svoj novac gdje su im usta, onda zašute" kaže Dominik. "Ja moram šokirati vrijednošću na svom pilot programu znanom kao Prednost koji će se održati 20., 21. i 22. svibnja u Zagrebu. To je jedini način da se izdignem iznad lajavaca i zadobijem povjerenje i poštovanje hrvatskih poduzetnika".

Upravo zato, Dominik je odlučio ponuditi polaznicima ovog trodnevnog programa neupitnu garanciju brzog povrata novca ako iz bilo kojeg razloga polaznici nisu zadovoljni ovim događajem. Kaže Dominik "Prvo se informirajte je li ovaj program za vas na www.prednost.com, onda, ako zvuči kao nešto vrijedno za vas i vaše poslovanje (što ja mislim da jest), dođite, pridružite mi se. Prisustvujte cijeli prvi dan i do 12h drugog dana ako niste dobili barem 50 puta vrijednosti vašeg uloga, priđite mi u pauzi za brzi povrat novca. Bez postavljenog pitanja. Plus, ja častim ručkom na seminaru".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Marketinška greška marketinškog genija? Je li se Dominik sada zaletio kada je ponudio da plati ručak, prisustvovanje na više od 18h događaja, bez ikakvog rizika za polaznika? Ne znamo. No, moramo mu priznati da je to vrlo hrabar marketinški potez.

Kada kliknete na www.prednost.com otkriti ćete i fascinantna svjedočanstva nekih od polaznika njegovog seminara. Suze oduševljenja, riječi hvale i ostvareni rezultati daju naslutiti da se radi o marketinškom događaju desetljeća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da ne bi sve bilo bijelo i sjajno, postoje:

Četiri uvjeta koja morate zadovoljiti da bi prisustvovali na ovoj poslovnoj transformaciji.

Sva četiri, kao i detaljan opis cijelokupnog trodnevnog iskustva možete otkriti u pdf izvještaju na 42 stranice kada kliknete ovdje.

Radi se u biti o uvijetima koji osiguravaju da ste vi tip poduzetnika kojemu Dominik može najviše i najbrže pomoći i da znate čuvati tajnu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hoćete li prisustvovati? Odlučite sami kada pročitate pregled programa u pdfu klikom ovdje.

(Izvještaj je na 42 stranice pa može potrajati dok se otvori. Ako se ipak ne otvori, znači da nemate instaliran pdf preglednik koji možete besplatno preuzeti ovdje).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dominik moli da ne donosite impulsnu odluku. Kaže da mu trebaju ljudi kojima će ostvariti rezultate, a ne oni koje će zabavljati. Po njegovim riječima: "Nisam dobar govornik tako da ako tražite seminar za zabavu, bolje da preskočite ovaj. S druge strane, ako želite postaviti stabilan izvor novih klijenata i profita, ne postoji nitko bolji od mene da vam to pokaže".

Odvažan, samopouzdan, priznat... je li zaista došlo vrijeme da u Hrvatskoj netko okonča poslovni stres, probleme i staromodni mukotrpni način poslovanja i pokaže svjetlo na kraju tunela?

Procijenite sami kada pročitate izvještaj na 42 stranice koji je Dominik pripremio za vas. U izvještaju ćete otkriti i 11 tajni najuspješnijih hrvatskih poduzetnika koje vam možda ukažu što ste previđali.

Broj mjesta na ovom programu je vrlo ograničen, a interes je ogroman zato što Dominik nudi ogromnu vrijednost u odnosu na cijenu koju naplaćuje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stoga, ako imate proizvod ili uslugu koju želite bolje prodati i profitirati više, otiđite odmah na www.prednost.com i donesite educiranu odluku.

Na kraju krajeva, ne riskirate ništa kada se prijavite, a možda već jedna otkrivena tajna ovog svjetski priznatog marketinškog stručnjaka može značiti razliku između poslovnog problema i glamurozno sjajnog profita, sreće i uspjeha.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
"Osjećaj kao iz sna postao stvarnost…" /

Četvrta dobitnica u nagradnoj igri Uhvati 100.000 eura u Cro Casinu