Pronađite savršenog suputnika za svaku vrstu pustolovine

Image
1.6.2018.
15:13
VOYO logo

Svaka dobra pustolovina počinje dobrim ruksakom. Bilo da ja Vaša vizija pustolovine pronalazak slobodnog mjesta za kavu na špici vikendom, lagana šetnja šumom ili ste pak od onih koji vole ozbiljniji trekking ili planinarenje - bit će Vam potreban ruksak da ponesete sve potrebne stvari, a možda i poneku manje potrebnu sitnicu. Važnost ruksaka u Fjällrävenu, švedskom outdoor brendu svjetskoga glasa dobro znaju, jer upravo s proizvodnjom ruksaka započela njihova priča započela davne 1960. godine

Idealna veličina

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tražite torbu za dnevna putovanja i kratke izlete, za dulja putovanja ili zahtjevne ekspedicije sa svime što vam treba da budete samodostatni? Ili možda želite od svega pomalo - što će zahtijevati malo kompromisa ili kupovanje nekoliko različitih ruksaka. Sve ovisi o vašem uobičajenom tipu pustolovine, ali neke generalne smjernice ipak postoje:

  • Dnevna putovanja: 18-30L
  • Višednevna putovanja, bez šatora: 30-55L
  • Dulja putovanja:: 40-65L
  • Višednevna putovanja, sa šatorom: 65L+

Zimske ekspedicije općenito zahtijevaju veće ruksake jer trebate dodatni prostor za veće vreće za spavanje i dodatne slojeve odjeće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image
Image
Image
Image

Tehničke karakteristike

Dobar ruksak trebao bi biti udoban, ravnomjerno raspodijeliti težinu na vaše najsnažnije mišiće i kosti - čitaj noge i bedra umjesto ramena - te držati teret uz tijelo radi ravnoteže. Trebali bi podesiti svoj ruksak - naramenice i bočno remenje- kako se ne bi presavijali pod teretom. Fjällräven ruksaci ne dolaze samo u raznim veličinama i bojama, imaju također i čitav niz različitih svojstava, od broja i smještaja džepova, do različitih tipova otvora i mogućnosti pričvršćivanja dodatne opreme. Neki su vrlo specifični i namijenjeni planinarenju i turnom skijanju. Generalno ćete morati birati između male težine i broja značajki. Planinarski ruksaci su često lagani, ali jednostavni, dok su trekking ruksaci obično teži, ali zato puni raznih dodatnih funkcija. Ako želite imati na oku svu vašu opremu - što je zgodno prilikom putovanja i kampiranja - tada je za vas najbolji ruksak koji se otvara sprijeda. Ako želite što prije ući u ritam tada je bolji ruksak koji se otvara s gornje strane.

Pustolovni tip 1: #urbanjungle

Ako se vaše pustolovine odvijaju u urbanom okruženju za pretpostaviti je da će vam uz udobnost nošenja i prostranost, veliki faktor pri odluci biti modna komponenta. Fjällrävenovo rješenje za to je jedan od njihovih ikonskih proizvoda i najprodavaniji svjetski ruksak: Fjällräven Kånken. Kånken je ime dobio po švedskoj riječi koja znači „nositi“, ove godine slavi svoj 40. rođendan, a nastao je kao odgovor Åkea Nordina na probleme švedskih školaraca s leđima i držanjem. Izrađen je od izdržljivog materijala Vinylon F, dostupna je u svim zamislivim bojama i biti će savršen za školske, fakultetske i poslovne obveze te vožnje biciklom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pustolovni tip 2: #outdoorliving

Misija brenda Fjällräven je odgojiti novu generaciju pustolova koji će se vratiti prirodi i odgovorno uživati u svim njezinim blagodatima. Priroda je često izazovna i nepredvidljiva, pa je za pravi doživljaj potrebna prava oprema. Kada je o ruksacima riječ važno je da vam potrebno stane i ostane suho te da vam nošenje bude što udobnije. Kandidati za to koje ovim putem izdvajamo su dva modela iz linije Greenland, koja je ove godine proslavila 50 godina postojanja. Riječ je o modelima Greenland Top Large (30 litara) i Greenland Zip Large (23 litre) predstavljenima u kolekciji proljeće/ljeto 18, a s obzirom na kvalitetu materijala i izrade te klasičan dizajn jednako će vas dobro služiti u prirodi, ali i u gradu. Kako im i samo ime kaže Greenland Top se otvara s gornje strane, a Zip ima patentni zatvarači koji otvara cijeli glavni pretinac. Oba su ruksaka izrađena od vrlo izdržljivog i vodootpornog G-1000 Heavy Duty Eco materijala što ih čini visoko funkcionalnim ruksacima čijom je proizvodnjom reduciran negativan utjecaj na okoliš.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pustolovni tip 3: #outdoorlevelpro

Postoje ljudi koji žele osvojiti najzahtjevnije vrhove, hodati najduljim stazama i ponijeti više opreme i izlaze iz zone komfora, ali u pravom svijetu. Ljudi koji testiraju vlastite granice i koji od svoje opreme očekuju da bude na visini zadatka. Fjällräven ima ruksake i za najzahtjevnije, dapače. Manja verzija je Kaipak, jednostavan i robustan ruksak za trekking od G-1000 HeavyDuty materijala. Glavni pretinac se puni s gornje strane, veliki prednji džep i mnoštvo manjih neke su od glavnih prednosti ovog ruksaka koji dolazi u veličinama od 28l -58 l. Kajka je možda i kruna Fjällräven ekspertize kada je riječ o ruksacima. Decentnog izgleda, ali natrpan tehničkim funkcijama, Kajka je spremna na sve izazove. Između ostalog ističemo potporni sustav izrađen od posebne vrste breze, golemi prednji pretinac i mnoštvo manjih pretinaca i džepova (uključujući i odvojene odjeljke za prljavo i čisto rublje te prilagodljivi sustav nošenja Perfect fit. Kajka je dostupna u veličinama od 55l- 100l, a izrađena je od kombinacije vrlo otpornog 600D poliestera i Vinlyona.

***

1960. godine Åke Nordin utemeljio je Fjällräven u svom podrumu u gradu Örnsköldsvik u sjevernoj Švedskoj. Danas je ova bezvremenska, funkcionalna i izdržljiva oprema za boravak u prirodi poznata u cijelom svijetu i može se pronaći u više od 30 zemalja. Fjällrävenova ponuda obuhvaća odjeću za boravak u prirodi i modne dodatke za muškarce i žene, kao i ruksake, šatore i vreće za spavanje. Fjällräven na prvo mjesto stavlja odgovorno ponašanje prema ljudima, životinjama i prirodi te potiče interes za boravkom u prirodi. Tvrtka je pokrenula i dva popularna događanja u prirodi, Fjällräven Classic i Fjällräven Polar, koja privlače tisuće sudionika svake godine. Fjällräven je u Hrvatskoj dostupan putem www.fjallraven.com i u Iglu Šport trgovinama (Zagreb, Rijeka, Pula, Starigrad, Split

Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo