Turizma koji je baziran na kvaliteti i sadržajima dodane vrijednosti. Pri tome HGK navodi održivo upravljanje prirodnim resursima, razvoj premium ponude temeljene na potrebama novih generacija turista te visoko motiviranu i educiranu radnu snagu kao ključne elemente za daljnji razvoj i diferencijaciju hrvatskog turizma u odnosu na konkurente.
O komplementarnosti arhitekture i dizajna u funkciji premium ponude, razgovaralo se na panelu Hrvatske gospodarske komore na kojemu je istaknuto da arhitektura definira prostor te da njena uloga mora biti i aktivacija okoline. To znači da zapošljava lokalnu zajednicu, potiče proizvodnju i privlači svojom posebnošću, formom, uklopljenošću u prostor.
„Premuim osjećaj daju autohtoni prirodni materijali i tehnologije okrenute budućnosti. Sam sadržaj neke građevine i povezanost sa lokacijom može usmjeravati goste na kulturu i povijest te tako dati dodanu vrijednost. Danas premium ne znači da je hotel lijep, važna je priča i atmosfera kojom zraci. Zdravlje, ekološka osviještenost i usluga. Biti poseban je danas imperativ. I najveći magnet,“ rekao je arhitekt Ante Vrban na panelu HGK o arhitekturi i dizajnu u funkciji premium ponude.
HGK je sinoć na terasi hotela Kvarner u Opatiji proslavila prvih sto članica platforme za premium turizam Stories. Na Stories Partyju Sektor za turizam HGK dodijelio je priznanja osobama koje su dale ključni doprinos razvoju platforme i promociji hrvatskog premium turizma. Među dobitnicima priznanja istaknuli su se ministar turizma i sporta Tonči Glavina, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, te bivša ministrica turizma, sada zastupnica u Europskom parlamentu Nikolina Brnjac, kao i predstavnici gospodarstva poput direktorice Mastercarda Hrvatske, Gee Kariž i Slavena Žabo, direktora komercijalnih poslova Croatia Airlinesa.