POEZIJA KAO NOVA VALUTA PLACANJA? / POEZIJA KAO NOVA VALUTA PLACANJA?

Kao ambasador kulture beckih kavana, Julius Meinl posvecen je ideji prenosenja opustajucih i inspirirajucih predaha uzivateljima vrhunske kave te postavljanju dugorocnih veza s umjetnoscu i kulturom.

16.3.2015.
14:14
VOYO logo

U 2014. Hrvatska se medu prvima prikljucila globalnom Julius Meinl poetry projektu. Kroz tri faze hrvatska javnost upoznata je s komunikacijskom platformom na kojoj ce Julius Meinl dugorocno graditi brand pricu. Cilj projekta je istaknuti vaznost poezije u danasnjem svijetu te pokazati kako poezija moze uciniti svijet ljepsim.

Obiljezavanje 21. ozujka, Svjetskog dana poezije, polako postaje tradicija koja veze Julius Meinl i poeziju. U 2015. godini ljestvica je postavljena na globalnu razinu kolektivnog slavlja istinskih vrijednosti – poezije i osjecaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Postavlja se glavno pitanje: mozemo li u svijetu kojim upravlja bezivotna tehnologija, ubrzani tempo zivota i pohlepa za novcem zastati samo na trenutak? Moze li poezija inspirirati i potaknuti ljude da daju priliku osjecajima? Mogu li osjecaji biti nova valuta?

Danasnje drustvo zasniva se na pragmatizmu i materijalizmu umjesto na emocijama. S druge strane, poezija zahtjeva da se ljudi emocionalno otvore i inspiriraju. Julius Meinl i ove ce godine pokazati da su osjecaji vrijedniji od novca. 21. ozujka poezija postaje valuta placanja kada ce se u preko 23 zemlje diljem svijeta, ukljucujuci Hrvatsku, Julius Meinl kava placati stihovima. Do tada ovaj globalni projekt mozete pratiti na Facebook stranici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo