HŽ Putnički prijevoz svojim je korisnicima omogućio kupnju karata putem interneta i aplikacije za pametni telefon. U samo nekoliko koraka kupuje se karta do željenog odredišta, a korisnici je mogu ispisati ili na pametnom telefonu pokazati kondukteru/kontroloru. Prema iskustvima drugih željezničkih operatera očekuje se da će udio internetske prodaje biti 20-25% na godišnjoj razini. Novi prodajni sustav prilagođen je trendovima i zahtjevima tržišta, a prve reakcije korisnika su pozitivne.
On-line prodaja dio je integriranog sustava prodaje i rezervacije karata HŽ Putničkog prijevoza. Novi i modernizirani kanali prodaje uvode se od sredine kolovoza. Ručna kupnja karata kod konduktera u vlaku zamijenjena je mobilnim terminalima, a modernizirana je i prodaja karata na blagajnama. Početkom listopada na svim većim kolodvorima putnici će moći kupovati karte na kartomatima koristeći kartični način plaćanja.
Novi sustav obuhvaća prodaju i rezervaciju karata u unutarnjem putničkom prijevozu. Korisnicima je omogućena brza i jednostavna kupnja karata od 0 do 24 sata (više informaciju potražite na https://prodaja.hzpp.hr/hr/Ticket
Uvođenjem novih prodajnih kanala poboljšana je razina kvalitete usluge HŽ Putničkog prijevoza.
Projekt obuhvaća modernizaciju prodaje i rezervacije karata u međunarodnom putničkom prijevozu te uvođenje pametnih kartica koje će zamijeniti postojeće kartonske iskaznice za mjesečne, višemjesečne i godišnje karate. Pametne kartice upotrebljavat će se i za kupnju pojedinačnih karata kao prepaid kartice, kojima će korisnici moći kupovati karte na blagajni, kartomatima ili od konduktera u vlaku.
Novi prodajni sustav HŽ Putničkog prijevoza izradile su tvrtke KING ICT iz Zagreba, Scheidt & Bachmann GmbH iz Njemačke i Četrta pot d.o.o. iz Slovenije. Implementacija cjelovitoga integriranog sustava prodaje i rezervacije karata očekuje se do kraja godine.