U izazovnim vremenima kada se svaka akcija u novčaniku potrošača računa, Plodine podsjećaju svoje kupce da su trgovački lanac koji razumije potrebe domaćih kupaca, domaćih partnera i svojih zaposlenika.
Vrijednosti na kojima Plodine nastavljaju graditi daljnje poslovanje i komunikacijsku strategiju su razumijevanje sadašnjeg trenutka, pristupačnost, širina ponude i cjenovnih akcija, kao i agilnost kojom reagiraju na potrebe i želje svojih korisnika, a sve pod sloganom Plodine – uvijek od akcije. Biti od akcije u Plodinama ne znači samo imati najveći broj tjednih akcija, po čemu su već odavno prepoznati, već i biti aktivan kada je riječ o svemu što poduzimaju kako bi svojim kupcima donijeli uvijek najsvježije, uvijek najpovoljnije, uvijek najdostupnije, uvijek najekskluzivnije.
Plodine su trgovački lanac koji razumije potrebe domaćih ljudi jer je izrastao iz domaćeg terena poput dobrog i zabavnog prijatelja, susjeda, člana obitelji – pristupačan, tu je da čini dane vedrijima, uvijek spreman pomoći kada mu pokucaš na vrata i koji ima sve što ti je potrebno. To je brand koji je uvijek spreman za akciju i može brzo reagirati na potrebe svojih korisnika!
Zato je najprirodnija ideja bila da se trud svih zaposlenika Plodina prikaže kroz simpatičnu akciju akcijskog junaka Agenta 0,99 kojega predstavlja popularni glumac Domagoj Janković, a atraktivne scene novog image spota režirane su kao akcijski film u režiji Nevija Marasovića.
Studio Sonda potpisuje idejno rješenje strategije.