„Full Color Media“ je razvijen na osnovu opsežnog istraživanja sprovedenog u partnerstvu s akademcima s Oxford University. Analiza podataka više od 10.000 brendova kroz tri godine pokazala je da se tradicionalni modeli komunikacije i planiranja medija sve više udaljavaju od stvarnih potreba potrošača i brendova. To je ukazalo na jasnu potrebu za novim pristupom koji nadilazi tradicionalne “funnel“ modele koristeći značajne tehnološke mogućnosti koje su nam danas dostupne. Cilj nam je sprječavanje jednoličnosti brendova primjenjujući novi pristup koji omogućuje kvalitetno povezivanje s publikom ističući jedinstvenu dinamiku i posebnost svakog brenda.
„Full Colour Media“ stavlja kreativnost čovjeka u središte, korištenjem UM „Brand Patterns” modela rasta brenda, omogućavajući njegovo dublje razumijevanje složenosti pružajući okvir za strateška, hrabra i jedinstvena komunikacijska rješenja koja donose dugoročan rast.
„ Ovo za nas predstavlja revoluciju u načinu na koji pristupamo medijima i građenju brendova,“ ističe Branislava Cagronov, Regionalni Direktor UM SEE. „Kroz Full Color Media” omogućavamo brendovima da se predstave u svim svojim bojama i strateški iskoriste ono što ih čini posebnima.Naš cilj je da prepoznamo i istaknemo puni potencijal svakog brenda, i kroz personaliziran pristup kreiramo kampanje koje su istovremeno analitički utemeljene i kreativno inspirativne.“
UM Worldwide ovom inicijativom poziva brendove, partnere i industriju u cjelini da se pridruže pokretu “Protiv jednoličnosti”, da izađu iz sjenke jednoobraznosti i istaknu se u dinamičnom i tehnološki naprednom svijetu.