Sigurnost, odgovornost i etičnost: /

Kako je Goldman Graff promijenio hrvatsko tržište plemenitih metala

Image
19.7.2024.
0:01
VOYO logo

Kada se govori o investicijskom zlatu, riječ 'rizik' rijetko ćete čuti. Kod pouzdanih partnera u prodaji i kupnji investicijskog zlata, pravilo je da je svaki segment investicije i porijekla zlata potpuno transparentan. Jedan od ključnih aktera  u ovom procesu je neovisna udruga London Bullion Market Association (LBMA), koja između ostalog provjerava legitimnost izvora zlata i srebra na službenom tržištu.

Sigurnost, odgovornost i etičnost

LBMA, osnovana još 1676. godine, nadgleda pridržavaju li se svi sudionici tržišta zlata pravila koje jamče etičnost, odgovornost i sigurnost za kupce. Kada se odlučimo za investiciju u zlato, odlučujemo se za jedan od najsigurnijih i svestrano nadziranih investicijskih sustava. Kako bi se zadovoljile različite investicijske potrebe kao i kolekcionarske želje, zlato se za investicijske svrhe nudi u različitim oblicima. Tvrtka Goldman Graff nudi širok raspon zlatnih kovanica i poluga iz poznatih kovnica kao što su Argor Heraeus i Valcambi iz Švicarske, Austrian Mint i Philoro iz Austrije te drugih certificiranih kovnica, koje su sve članice spomenute udruge LBMA.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim etičnosti i kvalitete kod nabave zlatnih poluga i zlatnika, Goldman Graff najvišu pozornost posvećuje i sigurnosti svojih klijenata. Upravo zato prvi u Hrvatskoj uveli su trezore za pohranu zlata, zahvaljujući kojima klijent može „zatvoriti krug“ trgovanja zlatom na jednoj lokaciji – u prodajnim uredima kompanije u Rijeci, Ljubljani, a od sredine srpnja i u Zagrebu – pri čemu su kupljeni investicijski proizvodi čitavo vrijeme pod osiguranjem. Klijentima je ponuđena jedinstvena usluga pohrane zlata u individualnim pretincima sefova najpoznatijeg europskog proizvođača sefova, njemačke kompanije Wertheim, osiguranima do milijun eura.

Image

Kvaliteta nagrađena povjerenjem klijenata

Novi standardi sigurnosti i kvalitete koje je Goldman Graff uveo na tržište zlata u Hrvatskoj vrlo brzo su prepoznati i nagrađeni povjerenjem klijenata. Uz prihod nešto manji od 22 milijuna eura, već u prvoj godini poslovanja kompanija je ostvarila ulazak ulazak na popis tisuću najuspješnijih hrvatskih kompanija, a od strane medija uvrštena je i na popis 50 nadolazećih brendova iz raznih gospodarskih djelatnosti koji su spremni za preuzimanje liderskih pozicija u svojim industrijama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Goldman Graff nastavlja s inovacijama, stoga je na proljeće ove godine lansirao vrhunsku aplikaciju za za Android i iPhone kao jedinstvenu platformu za upravljanje vlastitim portfeljem koja pruža dublji uvid u cjelokupno tržište plemenitih metala. Aplikacija Goldman Graff kreirana je tako da svakome, neovisno o početnom znanju o tržištu zlata i srebra ili iskustvu ulaganja u plemenite metale, može pružiti dovoljno informacija za kvalitetni uvid. Putem aplikacije koja je potpuno besplatna za korištenje može se provjeriti trenutna cijena zlata i srebra na svjetskim burzama, pratiti povijesne trendove, koristiti investicijski kalkulator za izračun promjene vrijednosti portfelja, pratiti aktualnosti i vijesti, uključiti obavijesti kod promjene tržišne cijene zlata ili pojedinih artikala, kao i kupovati zlato i srebro.

Image

Nova internetska trgovina

Kako bi pratio sve opcije koje pruža aplikacija, Goldman Graff je redizajnirao i internetsku trgovinu koja je s aplikacijom povezana u puni „ekosustav“ i omogućuje nesmetano „prebacivanje“ s mobilne platforme na web. Stoga klijenti mogu, primjerice, kupnju započeti na aplikaciji, a završiti putem web-shopa ili obrnuto, pratiti sve kupnje i ostvarene otkupe zlata putem svog portfelja istovremeno ažuriranog na obje platforme, ali i čitati vijesti ili analizirati aktualne i povijesne cijene zlata i srebra neovisno o tome koju digitalnu tehnologiju u kojem trenutku preferiraju.

Image

Naravno, uz „digitalne trgovine“, proizvodi iz ponude Goldman Graffa – koje čine artikli vodećih svjetskih kovnica s „odobrenjem“ LBMA – dostupni su i putem prodajnih ureda u Zagrebu (Radnička cesta 54 – centar Green Gold), Rijeci (Andrije Medulića 6) i Ljubljani (Miklošičeva 14) gdje stručni djelatnici stoje klijentima na raspolaganju i za edukaciju o tržištu zlata, prednostima i rizicima ulaganja u plemenite metale, kao i procjene investicijskog ili lom-zlata u situacijama kada razmišljaju o prodaji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ljubav je na selu
NOVA SEZONA
VOYO logo