Još jači iskorak na globalnom tržištu
Podravka je predstavila svoj novi vizualni identitet i, po prvi puta, odvojila korporativni logotip Grupe Podravka od proizvodnog logotipa brenda Podravka. Kao suvremena, multinacionalna kompanija, Grupa Podravka, u segmentu prehrane i segmentu farmaceutike, posluje u 16 zemalja i svoje proizvode prodaje na više od 60 tržišta.
Kako bi dodatno osnažila svoje prisustvo na globalnom tržištu te osigurala i podržala ostvarivanje strateških ciljeva postavljenih poslovnom i strategijom održivosti, Podravka je redizajnirala svoj vizualni identitet.
Osuvremenjivanje vizualnog identiteta Grupe Podravka omogućit će ostvarenje ambicioznih poslovnih ciljeva. Oni uključuju čuvanje liderskih pozicija na domaćem i tržištima regije, ali i jačanje te rast poslovanja na međunarodnim tržištima: posebice u zemljama srednje i zapadne Europe, ali i na drugim kontinentima. Također, bit će omogućena jednostavnija i učinkovitija komunikacija s potrošačima i drugim dionicima.
Novi vizualni identitet, koji se temelji na elementu srca i crvenoj boji, u sebi je sačuvao najvažnije i najdugovječnije elemente prethodnih verzija, čuvajući tako dosadašnju prepoznatljivost i tradiciju kompanije. No istodobno je prilagođen novom vremenu te potrebama i ciljevima kompanije u narednom razdoblju.
Gleda li se povijest Podravke, od samih početaka prepoznata je potreba da se vizualni identitet kompanije razvija i prilagođava, kako razvoju samog poslovanja, tako i vremenu te aktualnim trendovima. Vizualni identitet koji se koristio zadnjih godina nametao je, s razvojem tržišta i novih kanala komunikacije, sve više ograničenja. Zbog fiksnih oblika i omjera između okvira i slova logotipa otežana je, ponekad i onemogućena, njegova adekvatna aplikacija. Kako bi osigurala moderan, primjenjiv vizualni identitet, Podravka je angažirala domaće stručnjake.
Vizualni identitet izradila je hrvatska agencija svjetskog ugleda Bruketa&Žinić&Grey, dok je tipografiju osmislio poznati svjetski priznati stručnjak za izradu tipografije, Varaždinac Marko Hrastovec.
Novi korporativni vizualni identitet Grupe Podravka uvodi se u primjenu odmah dok će se prvi proizvodi s novim proizvodnim logotipom na policama pojaviti u drugom kvartalu 2024. godine.
403 Forbidden