NAJBOLJA USLUGA /

Domaći trgovački lanac Tommy u suradnji s Monrijem plaćanje u dućanima ubrzao do 60%

Image

Dokaz kako se Tommy razvija u skladu s trendovima je upravo suradnja s Monrijem, tržišnim liderom u segmentu kartičnog poslovanja.

9.12.2022.
15:25
VOYO logo

Tommy je šesti trgovački lanac u Hrvatskoj s kontinuiranim rastom tržišnog udjela koji kupce poslužuje u više od 226 prodavaonica diljem zemlje. Ovaj maloprodajni trgovački lanac je prema objavljenim podacima Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja u 2021. godini i službeno potvrdio lidersku poziciju u maloprodaji svih dalmatinskih županija.

Kao tvrtka koja zapošljava preko 4300 zaposlenika, veliki fokus stavljaju na modernizaciju poslovnih procesa i razvoju novih usluga za svoje kupce. Uzimajući u obzir jake turističke sezone, Tommyju je potreban ne samo siguran i pouzdan sustav naplate, već i rješenje koje će radnicima pomoći da brže i lakše usluže kupca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tommy je odabrao Monrijev SinglePOS, rješenje za naplatu u fizičkim dućanima koje na jednom terminalu prima bilo koju vrstu kartice, iz bilo koje banke. Zahvaljujući integraciji s blagajničkim softverom, automatski se prebacuje podatak o iznosu za naplatu, a podaci o uspješnoj naplati printaju se zajedno s računom. Time je svojim kupcima omogućio do 3 puta brže kartično plaćanje i uštedio do 60% vremena.

Joško Rađa, član uprave i direktor financija Tommyja je izjavio: “Iznimno smo zadovoljni odabirom Monri Paymentsa i njihovog SinglePOS rješenja za kartično plaćanje u prodavaonicama. Činjenica da smo do 60% ubrzali plaćanje značajna je ne samo našim zaposlenicima, nego i kupcima. U suradnji s Monrijem svojim smo kupcima omogućili brzu i zaštićenu kupovinu, a benefit Tommyja je optimizacija troškova i procesa u prodavaonicama. “

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Kao moderan trgovački lanac, Tommy nastoji proces kupnje učiniti maksimalno jednostavnim, stoga je razvio webshop i mobilnu aplikaciju za naručivanje namirnica na kojima koristi WebPay, Monrijevo rješenje za online naplatu. Mobilna aplikacija je veliki hit među korisnicima, jer im omogućuje da u trenutku kad njima odgovara jednostavno naruče svoje namirnice, a onda ih bez čekanja i dodatnih troškova mogu pokupiti u dogovoreno vrijeme u prodavaonici prema vlastitom izboru. Ova je usluga kupcima dostupna u 20 gradova diljem Hrvatske, a u budućnosti će se taj broj samo povećavati. Također, korisnici Tommy web shopa i mobilne aplikacije na raspolaganju imaju i dostavu naručenih namirnica na kućnu adresu.

 „Ponosni smo na suradnju koju smo ostvarili s Tommyjem u zadnje tri godine. Kad nam postojeći partner dođe s upitom o novim načinima suradnje, znamo da smo u potpunosti opravdali povjerenje koje su nam dali. Kontinuirano radimo na razvoju svojih usluga kako bismo klijentima ponudili najmodernija rješenja u pogledu novih načina plaćanja koji će se sigurno pojaviti u budućnosti.“, istaknuo je Robert Penezić, direktor Monrija.

Dokaz kako se Tommy razvija u skladu s trendovima je upravo suradnja s Monrijem, tržišnim liderom u segmentu kartičnog poslovanja, koja je rezultirala korištenjem preko 700 terminala u svim poslovnicama ovog domaćeg maloprodajnog lanca. Tommyjeve blagajnice u jednom mjesecu obično obrade preko milijun transakcija, a ljeti se taj broj i više nego podupla stoga je uvođenje novog rješenja za naplatu donijelo velike pozitivne promjene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo