Što zajedničko imaju stručnost, stil i dobro poznavanje svijeta oko nas? Odgovor je jednostavan - nova kampanja "VIDI SE TKO ZNA" u Ghetaldusu.
Priču o naočalama Ghetaldus je proširio u priču o zdravlju vida. Ghetaldus optike više nisu samo poslovnice – tu je i moderna web trgovina, prestižan loyalty program, kao i niz dodatnih pogodnosti. Jer kada je riječ o vidu, važno je znati – i prepoznati ono što vrijedi.
A kad je u pitanju znanje, najbolje je osloniti se na one koji ga imaju u malom prstu. Morana Zibar, Dean Kotiga i Krešimir Sučević Međeral unijeli su svoj prepoznatljiv šarm i duhovitost te nas pod motom „Vidi se tko zna“ poveli na zabavno-informativno putovanje kroz svijet Ghetaldusa.
Ovi poznati znalci oduševljavaju svojim šarmom i znanjem, baš kao i Ghetaldus optika svojom vrhunskom ponudom i uslugom. A sada je pravo vrijeme da i vi obnovite svoj stil jer do 31.05.2025. za sve članove Loyalty programa dioptrijski okviri su na 50% popusta.
Bilo da ste zaljubljenik u klasične linije ili tražite nešto odvažnije, Ghetaldusovi stručnjaci pomoći će vam pronaći idealan okvir prema obliku vašeg lica i specifičnim potrebama vašeg vida.
Posjetite preko 80 poslovnica Ghetaldus optike u Hrvatskoj ili istražite ponudu webshopa i odaberite svoj savršeni okvir.
U vremenu kad je znanje važnije nego ikad, Ghetaldus optika poručuje – vidjeti bolje znači živjeti bolje. A kad je u pitanju vid, već više od 65 godina – vidi se tko zna.