arti-201002220754006Riječki Cammeo je najavom dolaska na zagrebačke ulice izazvao negodovanje i paniku među članovima udruge Radio taksi Zagreb, no na projekt moto-taksija tajnik spomenute udruge Igor Ukalović nije imao komentara.
Naime, pokretači projekta Nenad Žarković i Kristijan Frljužec već su prikupili svu potrebnu dokumentaciju, te bi kroz dan-dva Ministarstvu prometa trebali poslati svoj prijedlog za pravilnik o propisima za moto-taksiste, čime bi se otklonila i posljednja prepreka za osnivanje moto-taksija u Zagrebu.
''Čim dozvole budu riješene, spremi smo izaći na ulice s prvim motorima'', rekao nam je Žarković, a njegov poslovni partner Frljužec poručio je za net.hr da već imaju nekoliko motora na raspolaganju, te da će odmah po početku poslovanja nabaviti nekoliko maksi skutera od 300 kubika, koji su idealni za prijevoz putnika.
Moto sigurniji od auto-taksija
Cijena prijevoza, doznajemo, trebala bi se kretati između 4 i 5 kuna po kilometru, a svaki motor imao bi ugrađeni taksimetar i prostor za prtljagu, dok bi putnici obavezno morali nositi kacigu s jednokratnim zaštitnim uloškom (zbog higijene), a svaki klijent imao bi osigurano i kišno odijelo.
arti-201002230635006''Do ideje o moto-taksiju došli smo preko interneta, čitajući o istoj vrsti prijevoza u stranim zemljama. Francuska već dugi niz godina ima tako nešto, a istraživanja iz te zemlje su pokazala da je prijevoz putnika motorima sigurniji nego automobilima'', rekao nam je Žarković, koji se nada kako će već ovoga ljeta građani Zagreba moći koristiti usluge moto-taksija.
Prethodni članci:
arti-201003010512006 arti-201002170212006