Znakovi da patite od preopterećenosti informacijama

Gušite li se u informacijama? Dočeka li vas svako jutro novih 200 e-mailova?

28.2.2014.
8:47
VOYO logo

Između poslovnog i privatnog života više ne vidite granicu?

Ako kod kuće uvijek provjeravate poslovne e-mailove i svaki trenutak posvetite provjeravanju poruka, budite oprezni. Možda ste ovisnik o podacima. Naravno, to možda nije slučaj, nego ste samo stvorili naviku koje se trebate riješiti. Za početak, najjednostavnije će biti ako mobitel za vrijeme obroka držite podalje od sebe. To je najlakši način da ignorirate poruke i pozive. Još jedan način je da odredite vrijeme u danu kada nećete biti dostupni za posao.

Savjet: Odmorite se od mobitela i otiđite u šetnju bez njega.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Je li vaš inbox prenatrpan?

Dočeka li vas inbox svakoga jutra s 300 nepročitanih poruka? Ako je tako, vrijeme je da počnete kategorizirati poruke prema prioritetima. Pronađite način da s e-mailovima postupate učinkovitije. Napomena - brisanje vam može biti najbolji prijatelj. Koristite mape, premjestite manje hitne poruke koje ćete kasnije pogledati. Što ako se to nikada ne dogodi? Dobra vijest - znači da se tim porukama niste ni trebali baviti. I zaoamtite, različiti radnici komuniciraju koristeći različite stilove i metode.

Savjet: Dobar dio e-mailova može biti nusprodukt načina na koji komunicirate s kolegama. Ako je jednostavnije, služite se telefonom ili pošaljite instant poruke da se riješite stresa od dolaska hrpe nepotrebnih mailova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Je li vrijeme da očistite pretrpani zaslon kompjutera?

Radi se po virtualnoj radnoj površini, iako bi se isto moglo reći o vašoj stvarnoj radnoj površini. Snalazite li se po njemu? Zatrpan desktop gotovo je beskoristan za stvarnu produktivnost. Nije stvar samo u preopterećenosti informacijama. Neuredan je. Kao i s e-mailovima, koristite mape i sortirajte stavke po kategorijama.

Savjet: Neka struktura mape bude jednostavna i stvorite prečace povezane s najkorištenijim dokumentima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Imate li komunikacijski kanal koji favorizirate?

Većina nas koristi e-mail kao glavni komunikacijski kanal, ali vaša kompanija možda preferira neki drugi. Važno je da ne budete predostupni, preko Facebooka, instant poruka, mobitela...

Savjet: Izaberite jednu metodu i recite kolegama da je to najbolji način da ostanu u kontaktu s vama, kako ne bi trebali slati poruke na više kanala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Samit
fnc 15
Gajin svet
Cijena strasti
Hell's kitchen
default_cta
Azbuka našeg života
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Alvin i vjeverice
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Volio bih da sam ovdje
Brak na prvu
Playmobil
default_cta
Sumrak saga: Mladi mjesec
VOYO logo