Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

SPECIFIČNE VJEŽBE

VRLO JEDNOSTAVNO, A UČINKOVITO: Elastična traka za postizanje savršene stražnjice

Vježbe s elastičnom trakom su vrlo jednostavne, ali se trebaju izvoditi pažljivo i polako. Trener Dalton Wong, koji je pomagao u oblikovanju tijela glumačke ekipe X-Mena obećava da ćete uz njegove korake podići mišiće stražnjice.

Za izvođenje predloženih vježbi trebat će vam tek jedan rekvizit – elastična traka. Osnovna vježba temelji se na postavljanju elastične trake oko gležnjeva obje noge (kao da uđete u obruč). Pažljivo hodajte u stranu, poput raka, nekih 20 koraka, održavajući napetost i otpor trake te pazeći da je gornji dio što mirniji.

Traku kasnije možete podići oko koljena i ponoviti vježbu na isti način.

Iz britanskog fitness i wellness studija Bodyism, u kojem su i osmislili specifične vježbe s elastičnom trakom, mogu se pohvaliti da su pomogli i u oblikovanju tijela Elle Macpherson i Rosie Huntington-Whitely.

Njihove vježbe su jednostavne, a potiču rad mišića nogu i zadnjice te rezultiraju čvrstom i lijepom zadnjicom.

Povratak na Net.hr