'Nisam htjela odustati od životnog sna. Odlučila sam putovati, a sama po sebi je došla i želja za promjenom'

Foto: instagram, Kelly Chase

Ona je odlučila putovati, a shvatila je kako joj višak kilograma smeta u najjednostavnijoj stvari na putovanju, u šetnji. Shvatila je kako je vrijeme za promjene i odmah je reagirala.

17.11.2017.
14:00
instagram, Kelly Chase
VOYO logo

"Moj životni stil je definitivno najveći krivac zašto sam se udebljala. Radila sam jako zahtjevan posao u marketingu, uz to sam išla u školu i bila organizator događaja za moje prijatelje. Odjednom sam bila na sto strana. Davala sam sve od sebe da stignem i uspijem. Ipak, izgleda kako nisam uvijek imala vremena za jednu osobu. Za sebe.

Odluka je bila na meni

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Deset godina mi je jedina aktivnost bila trčanje da stignem na sastanak na vrijeme. Nikad nisam dovoljno spavala i uvijek sam bila umorna i iscrpljena. Nisam bila kod doktora godinama i znalo je proći tjedan dana da nisam pojela nikakvo povrće.

Moje debljanje nije došlo toliko zbog moje prehrane, nego zbog moje nezainteresiranosti za promjenom. Jednostavno u rasporedu nisam imala vremena za stvari kao što su popisi za trgovinu ili pak planiranje obroka i kuhanje. Normalan dan bih počela s cappucinom s okusom karamele. Nisam jela doručak, a preskočila bih i ručak. Kasnije popodne pojela bih neku brzu hranu. Ovako je izgledala većina tjedna. Najveći obrok pojela bih tek navečer. U kasnim 20-tima kilogrami su se samo nizali.

U ljeto 2016. godine dosegla sam najvišu brojku na vagi. Imala sam 147,4 kilograma i znala sam da moram nešto poduzeti. Sjetila sam se oca koji je umro u 50. godini života, a nije stigao ispuniti svoju želju i putovati svijetom. Nisam htjela čekati na to da mogu živjeti život koji sam uvijek htjela. Radila sam takav posao da sam mogla raditi i od doma. Odluka je bila samo na meni.

Počela sam jesti zdravije

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na novu godinu sam bila u avionu s prijateljicama i planirale smo cijelu godinu provesti putujući i snimajući videe. Bila sam jako uzbuđena i sretna, ali me vrlo brzo napala okrutna stvarnost. Bila sam preteška i u užasnoj formi.

Našeg prvog dana u Puerto Ricou hodali smo skoro dva kilometra plažom i mislila sam da ću se onesvijestiti. Tek sam tada shvatila koliko mi je teško i u koje sam se stanje dovela. Bilo mi je jasno da ukoliko nešto ne napravim neću uživati na ovom putovanju. Ideja da odustanem od sna nije dolazila u obzir pa sam morala razmisliti o promjeni težine.

Odlučila sam da promjena mora nastupiti odmah. Počela sam jesti zdravije i bolje, a ispalo je da je jednostavnije nego što sam mislila. Bila sam daleko od svojeg doma, na novom mjestu i nekako mi je bilo lakše razviti i nove navike. Smanjila sam šećer, ugljikohidrate i alkohol, a jela sam sve više svježe i prave hrane. Tu i tamo bih se počastila nekim cheat mealom, ali to je bilo rijetko.

Osjećala sam se bolje nego ikad

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sada počinjem svoj dan crnom kavom ili čajem. Doručak mi je prioritet jer znam da ću se osjećati bolje i da neću biti gladna pa neću ni kasnije doći u napast pojesti nešto loše. Za doručak bih pojela dva jaja s nekim povrćem, za ručak salatu s puno povrća i piletinu, dok bi za večeru jela proteine i povrće. Počela sam planirati što ću jesti i kuhati.

Počela sam i vježbati, a odmah sam nabavila i narukvicu koja mjeri koliko kalorija gubim. Primijetila sam da gubim kilograme. Dok sam na početku mogla prohodati samo 5.000 koraka, kasnije sam si postavila cilj na 10.000. Više mi nije bio problem šetnja plažom, a izgubila sam u mjesec dana 6,8 kilograma. Osjećala sam se bolje nego ikad.

Vježbanje mi je prioritet

U kolovozu smo planirali putovati po Europi. Tada sam imala 115 kila. Odlučila sam se upisati u teretanu i angažirati osobnog trenera. Vježbala sam sat vremena dva puta tjedno i svaki dan kad nisam bila u teretani odradila bih 30 minuta kardija. Izgubila sam još kilograma, a i veličina hlača mi se smanjila za dva broja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sada mi je vježbanje prioritet. I dalje imam vrlo naporan raspored svaki dan, ali uvijek ostavim dovoljno vremena za vježbanje. Najveća nagrada gubljenja kilograma je povećano samopouzdanje. Sada uživam u životu na način kako nisam ranije nikad mogla.

Nemoj se bojati protresti stvari i napraviti promjene. Nisi se odjednom udebljala i ne možeš smršavjeti odjednom. Ako stvarno misliš napraviti promjenu, trebaš obratiti pažnju na sve. Vjeruj u sebe, trudi se i ne odustaj.