Analiza potrošnje i investicija tri tisuće sretnika koji su od 1994. u Velikoj Britaniji postali milijunaši na lutriji pokazala je da je među dobitnicima najpopularnija marka automobila Audi, SAD im je omiljena destinacija za putovanja, a gotovo trećina ima jacuzzi u svom domu.
Studiju je objavila britanska lutrija kako bi obilježila tritisućiti milijunski dobitak na lutriji.
Studija je pokazala da je nakon njihovog dobitka titulu milijunaša ponijelo još 3.780 ljudi, uključujući djecu, obitelj i prijatelje.
Kupili su gotovo osam tisuća kuća, 17.190 novih automobila i 300 karavana.
A možda je najveće iznenađenje to što je samo 59 posto dobitnika na lutriji odmah dalo otkaz i prestalo raditi. Nastavilo ih je raditi 19 posto, a 31 posto ih se posvetilo volonterskom radu.
Ponukani tim rezultatima, zanimalo nas je kako po tom pitanju dišu naši čitatelji.
Zanimljivo, u anketi u kojoj je sudjelovalo više od tri i pol tisuće čitatelja net.hr-a, 37 posto njih bi po dobitku milijuna na lotu odmah dalo otkaz i uživalo. No, čak 42 posto čitatelja smatra da bi unatoč dobitku nastavili raditi jer 'ne bi mogli bez posla'. Preostalih 21 posto posvetio bi se humanitarnom radu.