Istraživanje koje je provelo Sveučilište na Liverpoolu donijelo je podatke o štetnosti sadržaja koje vaše dijete gleda na društvenim ženama.
Instagram, Youtube, Twitter i Facebook postale su glavne platforme preko kojih se stvaraju zvijezde modernog doba- blogeri i vlogeri. Vode specifični život, a veliki dio njihovog feeda zauzima: hrana.
Sveučilište je provelo istraživanje usred upozorenja stručnjaka da su linije između reklama za hranu i sadržaja postale pretanke i da su prava udica za djecu.
Znanstvenici su podijelili 176 mališana u tri grupe. Jednoj su grupi pokazivali nezdravu hranu koju promoviraju youtube zvijezde, zdravu hranu ili proizvode koji nisu iz prehrambene industrije.
Među poznatim blogerima koji su se prikazivali našla se Zoella, žena koja je izgradila Youtube carstvo, a broji 11 milijuna pratitelja i njen partner Alfie Deyes.
Nakon toga djeci su se nudili različiti obroci poput čokolade, jabuka, torti, mrkvi itd. Grupa koja je gledala blogere konzumirala je čak 26 posto kalorija više.
Razlog tome je što djeca imaju povjerenje u svoje društvene idole, a većina ih to olako shvaća ili smatra da su roditelji ti koji moraju preuzeti kontrolu. Veliki je problem mutna granica između reklame i sadržaja. Na televiziji, primjerice, blokovi su jasni, a ovako djeca ne mogu razlučiti što im se prodaje, a što je njima samim 'fora'.
Kontrola, ipak, najvećim dijelom pada na roditelje koji bi trebali pokušati zaštiti svoju djecu od štetnih utjecaja koje mališani još ne shvaćaju.
Pročitajte još:
- Kako se nositi s agresivnim ispadima djeteta?
- Novi trend među rodiljama: jeste li čuli za vaginalno sijanje?
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!