STIŽE COCA-COLA S OKUSOM KAVE: / Stiže kofeinska bomba; 'Ljudi misle da su sve vidjeli, pa ih volimo iznenaditi'

Image
Foto: Profimedia, Zuma Press - Archives

Coca-Cola planira do kraja godine na 25 svjetskih tržišta pustiti u prodaju Coca-Colu s okusom kave

2.6.2019.
10:33
Profimedia, Zuma Press - Archives
VOYO logo

Nakon što je 2006. godine Coca-Cola lansirala Coca-Colu Blak s okusom kave, ljudima se baš i nije svidjela, tako da je napitak propao, a Coca-Cola je zaustavila prodaju proizvoda samo dvije godine kasnije. Međutim, kako piše CNN, Coca-Cola će ponovno probati iskušati sreću s tim pićem, pa planiraju do kraja godine, na 25 svjetskih tržišta, pustiti u prodaju Coca-Colu Plus Coffe koja će imati okus kave i sadržavati još više kofeina.

Riječ je o proizvodu koji je već dvije godine dostupan na tržištima poput australskog australskog, talijanskog, španjolskog, japanskog i poljskom, gdje tvrtka zapravo testira hoće li taj trend doista i zaživjeti, te sadrži više prave kave nego što je sadržavala Coca-Cola Blak. Nancy Quan, glavna tehnička direktorica tvrtke, tvrdi da razlog neuspjeha Coca-Cole Blak leži u lošem "tajmingu". "To je bio trend ispred svoga vremena. Mislim da ljudi nisu bili spremni na kavu u Coca-Colinom brendu."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vjeruju u potencijal napitka

Iako tvrtka nije obećala proizvod plasirati i u Sjedinjene Države, kompanija optimistično gleda potencijal tog pića u SAD-u "Vjerujem da će u SAD-u biti mjesta za Coca-Colu s kavom", izjavio je za CNN Business Javier Meza, glavni globalni direktor marketinga te je dodao da bi proizvod mogao stići u SAD sljedeće godine. "Ponekad potrošači misle da su vidjeli sve pa ih volimo iznenaditi. Ovo stvarno nisu očekivali" rekao je Meza.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Coca-Cola Plus Coffe navodno ima okus poput slatkiša s okusom kave, jednako je slatka poput obične Coca-Cole, ali s dodatkom kave. Za razliku od Coca-Cole Blak, novo piće dolazi u ambalaži koja jasno sugerira da je riječ o Coca-Colinom napitku. Prodaja nove vrste proizvoda za Coca-Colu je važna stvar jer jer se ukusi potrošača razlikuju. Potrebno je stoga širiti ponudu kako bi se zadržali postojeći i privukli novi korisnici. Potrošači su postali osviješteni o unosu šećera, okreću se običnoj i mineralnoj vodi te pićima koja su izvor energije i nutrijenata. Budući da tržište gaziranih pića stagnira, tvrtka pokušava na razne način održati prodaju, pa primjerice smanjuju limenke i rade nove proizvode.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo