Nakon glavnih pravila uključene su dvije varijante Backgammona - Dutch Backgammon i Acey Deucey.
Svaki igrač pokušava premjestiti sve svoje figure na unutarnji stol koji mu je najbliži i kada to postigne, pomaknuti ili "podnijeti" figure s ploče. Prvi igrač koji to učini pobjeđuje. Međutim, to je samo pola priče jer se backgammon ne igra ispravno osim ako se ne igra za ulog. Dakle, krajnji cilj i glavno pravilo Backgammon meča je osvojiti više uloga od protivnika.
Jedno od pravila igre je da se svaki potez sastoji od mogućnosti pomicanja brojača prema unutarnjem stolu igrača u skladu s bacanjem dviju kockica. Osim ako se ne baci dvojnik, dopuštena su dva poteza, po jedan za svaki broj na kocki. Kad se baci dvojnik, dopuštena su četiri poteza broja na kockici. Igračima nije dopušteno prosljeđivati svoje poteze - svaki potez se mora napraviti što je moguće više poteza.
Poen s dvije ili više figura iste boje je siguran, što je također jedno pravilo i protivnik ne može spustiti figuru na takvu točku. Točka koja sadrži samo jednu figuru naziva se "mrlja". Takva figura je ranjiva, ako protivnik stane na ovu točku, figura je zarobljena i premještena na traku što čini još jedno veoma bitno pravilo.
Uhvaćene figure se ponovno unose na najudaljeniju točku od igračevog unutarnjeg stola. Bacanje od 1 dopušta figuri da se pomakne s letvice na jedan od protivničkih unutarnjih stolova. Bacanje 5 omogućuje figuri da uđe u točku 5 protivničkog unutarnjeg stola.
Ako igrač ima jednu ili više figura na traci, nijedna druga figura se ne može pomicati dok sve takve figure ne uđu ponovno u igru.
Za poen u kojem se nalaze dvije ili više protivničkih figura kaže se da je "blokiran". Ako je šest bodova zaredom blokirano, kaže se da je protivnik formirao "prime".