Turistička zajednica grada Zagreba na svojim je stranicama pokrenula anketu u kojoj su građani mogli glasovati za najbolju lokaciju Adventa. Građani su mogli birati između Adventa na Zrinjevcu, Ledenog parka na Trgu kralja Tomislava, Adventa u Klovićevim dvorima, Caffe de Matoša na Strossmayerovom šetalištu, Fuliranja na Strossmayerovom trgu i Adventa na Strossu na Gornjem gradu.
Pobjedu je odnijelo Fuliranje na Strossmayerovom trgu koje je očito oduševilo građane urbanim konceptom i raznolikim sadržajem za sve generacije. Ovogodišnji moto Fuliranja: Life is a Circus,predstavio je novi street gastrotainment i pokazao koliko su street food, kao i događanja „na ulici“ važan dio turističke ponude kako Zagreba tako i Hrvatske.
Roman Pokos, direktor kreativne agencije Kokoš ili jaje, koja je organizator Fuliranja, istaknuo je da su uloženi ogromni napori, od uređenja i izrade dizajnerskih funkcionalnih kućica do osmišljavanja programa i odabira najboljih najmoprimaca i zato mu je jako drago što su i posjetitelji prepoznali poseban duh Fuliranja i rado ga posjećuju.