Kako bi spojili kulinarstvo i tehnologiju te doveli marketing na novu razinu, švedska tvrtka kućanskih aparata Electrolux, dovela ga je doslovno na novu razinu.
Iako su već imali projekt restorana na krovu u Parizu, ovaj put su razvili su projekt 'parazitskog' restorana koji će se nalaziti na vrhu jedne od zaštićenih kulturnih građevina europskih metropola, veličine 140 kvadratnih metara, a mijenjat će lokaciju svaka tri mjeseca.
Restoran će ugošćivati i chefa s Michelinovom zvjezdicom, ali će sigurno postati i gradska atrakcija.
Koncept pop-up restorana razvila je belgijska PR agencija Absolute Blue, a dizajnirali su je talijanski arhitekti PARK Associati. The Cube je potpuno transparentna, laserski perforirana, aluminijska struktura koja se jednostavno i brzo može razmontirati.
Unutra je formiran prostor za blagovanje opremljen hi-tech kućanskim aparatima za 18 odabranih (vrlo bogatih) gostiju.
Cilj The Cube restorana je pružiti iskustvo koje iznenađuje i inspirira goste fantastičnim okusima, gastronomskim delicijama najboljih svjetskih chefova, ali i potencira do sad nikad viđene vizure, u konačnici stimulirajući goste da istraže vlastite granice idući put kada budu priređivali svoje kućne zabave.
The Cube se trenutačno nalazi na krovu briselskog Parc du Cinquantenaire, sve do 3. srpnja, a onda putuje u Rim, na vrh Palazzo della Civiltà Italiana, zatim u Rusiju, pa švicarske Alpe i konačno u Švedsku. Restoran će na svakoj lokaciji provesti 12 tjedana.
Više na pogledaj.to