Dove nam u svojim reklamama stalno pokazuje da je istinska ljepota u različitosti, a ne samo ono što vidimo preko malih ekrana i na internetu. U najnovijoj reklami za Dove Portugal proveli su eksperiment među stvarnim muškarcima kako bi usporedili njihove reakcije.
Naime, priključili su ih na uređaj za mjerenje otkucaja srca te im potom pokazali fotografije ženskih modela i fotografije voljenih osoba te pratili njihove emocionalne reakcije.
Prvo su vidjeli modele te su morali opisati misli i osjećaje koje su u njima izazvale ljepotice
Opisali su ih kao 'savršene', 'lijepe' i 'nepristupačne'
Zatim, na njihovo iznenađenje, na ekranu su se pojavile žene i djevojčice koje itekako dobro znaju
Sada su također morali opisati misli i osjećaje prema svojim suprugama, kćerima, sestrama i bakama
Ove slike nisu izazvale samo brže otkucaje srca nego puno iskrenije i ljepše opise osjećaja
Reklama završava riječima "Prava ljepota dira u srce" i služi kao podsjetnik da se žene ne trebaju uspoređivati sa fotošopiranim i nametnutim standardima ljepote jer to nije prava ljepota. Barem ne ona koja izaziva pravu navalu osjećaja, uspomena i ljubavi.
Cijeli video pogledajte ovdje: