Priključili ih na srčani monitor, pokazali im fotke modela i voljenih osoba, a evo kako su oni reagirali

Image
Foto: Screenshot

Reakcije su bile neprocjenjive

6.11.2016.
10:02
Screenshot
VOYO logo

Dove nam u svojim reklamama stalno pokazuje da je istinska ljepota u različitosti, a ne samo ono što vidimo preko malih ekrana i na internetu. U najnovijoj reklami za Dove Portugal proveli su eksperiment među stvarnim muškarcima kako bi usporedili njihove reakcije.

Naime, priključili su ih na uređaj za mjerenje otkucaja srca te im potom pokazali fotografije ženskih modela i fotografije voljenih osoba te pratili njihove emocionalne reakcije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvo su vidjeli modele te su morali opisati misli i osjećaje koje su u njima izazvale ljepotice

Image

Opisali su ih kao 'savršene', 'lijepe' i 'nepristupačne'

Image

Zatim, na njihovo iznenađenje, na ekranu su se pojavile žene i djevojčice koje itekako dobro znaju

Image

Sada su također morali opisati misli i osjećaje prema svojim suprugama, kćerima, sestrama i bakama

Image

Ove slike nisu izazvale samo brže otkucaje srca nego puno iskrenije i ljepše opise osjećaja

Image

Reklama završava riječima "Prava ljepota dira u srce" i služi kao podsjetnik da se žene ne trebaju uspoređivati sa fotošopiranim i nametnutim standardima ljepote jer to nije prava ljepota. Barem ne ona koja izaziva pravu navalu osjećaja, uspomena i ljubavi.

Cijeli video pogledajte ovdje:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo