Reklamne oglase nekih tvrtki jednostavno ne možemo dočekati. Božićna izdanja Coca-cole već su dijelom opće medijske kulture. Jučer smo pisali o McDonald'su, koji je dirnuo srca gledatelja božićnom reklamom s neodoljivom djevojčicom koja čuva mrkvu za sobove Djeda Mraza.
U sklopu kampanje "Kupujmo hrvatsko", Hrvatska je gospodarska komora (HGK) poslala snažnu poruku blagdanskom reklamom u kojoj je glavni protagonist starac koji neodoljivo podsjeća na Djeda Mraza.
Mladić je u blagdanskoj kupovini i razgleda proizvode koji se nude. Nakon što odabere upravo starčev domaći proizvod – crveni šešir, hrvatskog proizvođača to učini zaista sretnim jer mu je to omogućilo da svojim najmilijima osigura bolji život. Starac tako ima prilike razveseliti i svoje unuke poklonima za Božić.
Poanta je reklame naglasiti koliko je važno kupovati domaće proizvode jer na taj način pomažemo našim proizvođačima, ali i otvaranju novih radnih mjesta ili pak povećanju BDP-a.