NAKON OVE ĆETE SE REKLAME ZAMISLITI: /

Fora je već to što ćete vidjeti hrvatskog Djeda Mraza, ali poanta je u nečem drugom

Image
Foto: Screenshot/YouTube

U ovo predblagdansko vrijeme, kompanije kao da se natječu koja će izbaciti dirljiviju božićnu reklamu. Ali kada vas ona potiče da kupujete hrvatske proizvode, sva su sredstva opravdana.

22.11.2017.
10:52
Screenshot/YouTube
VOYO logo

Reklamne oglase nekih tvrtki jednostavno ne možemo dočekati. Božićna izdanja Coca-cole već su dijelom opće medijske kulture. Jučer smo pisali o McDonald'su, koji je dirnuo srca gledatelja božićnom reklamom s neodoljivom djevojčicom koja čuva mrkvu za sobove Djeda Mraza.

Image

MCDONALD'S ODUŠEVIO BOŽIĆNOM REKLAMOM: Preslatka djevojčica koja čuva mrkvu za sobove Djeda Mraza osvojit će i vas

Image

MCDONALD'S ODUŠEVIO BOŽIĆNOM REKLAMOM: Preslatka djevojčica koja čuva mrkvu za sobove Djeda Mraza osvojit će i vas

U sklopu kampanje "Kupujmo hrvatsko", Hrvatska je gospodarska komora (HGK) poslala snažnu poruku blagdanskom reklamom u kojoj je glavni protagonist starac koji neodoljivo podsjeća na Djeda Mraza.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mladić je u blagdanskoj kupovini i razgleda proizvode koji se nude. Nakon što odabere upravo starčev domaći proizvod – crveni šešir, hrvatskog proizvođača to učini zaista sretnim jer mu je to omogućilo da svojim najmilijima osigura bolji život. Starac tako ima prilike razveseliti i svoje unuke poklonima za Božić.

Poanta je reklame naglasiti koliko je važno kupovati domaće proizvode jer na taj način pomažemo našim proizvođačima, ali i otvaranju novih radnih mjesta ili pak povećanju BDP-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo