Iz robne kuće IKEA pokazali su da imaju smisla za humor - neki od njihovih artikala dobili su nova imena u suradnji s agencijom Åkestam Holst za stranicu Terapija kupovinom.
Odsad je moguće i u Zagrebu: Četiri sretnika dobit će priliku spavati u IKEA probnoj kući
Ideja iza nove kampanje
IKEA novim imenima zapravo želi poboljšati obiteljski život svojih kupaca. Inspirirali su se najguglanijim pojmovima vezanim za probleme u vezama i obiteljskom životu pa ćete se od sada uz neke proizvode moći i dobro nasmijati.
Evo kako izgleda urnebesna igra riječi
Set staklenih čaša 'Kad djeca nisu kod kuće'
Krevet 'Moj partner hrče'
Daska za peglanje 'Kako znati dali me voli'
Bicikl 'Pojeo sam previše švedskih okruglica od mesa'
Otvarač za vino 'Zašto se muškarci teško otvaraju'
Škarice 'Moj sin igra previše kompjuterskih igrica'