ŠTO STE VRAĆALI, VRAĆALI STE: /

Trgovine odjećom su se opametile - s ovom inovacijom znat će jeste li nosili taj artikl

Image
Foto: Shutterstock

Više nećete moći vraćati odjeću, osim ako je potpuno netaknuta

24.9.2019.
14:34
Shutterstock
VOYO logo

Loše vijesti za sve one koji često vraćaju odjeću koju su već nosili - s ovim patentom to će biti teže nego ikad. Velik broj mrežnih trgovina započinje s uporabom "R-Turn oznake", koju je lako ukloniti s artikla, ali kada se jednom skine, nemoguće ju je iznova namontirati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kupiti nije isto što i posuditi

Zbog ove tehnološke novosti, više nećete moći vraćati odjeću, osim ako je potpuno netaknuta. To konkretno znači da ne možete isti komad koji ste već odjenuli vratiti natrag pod izlikom da vam ne odgovara veličina ili model.

Ranije ove godine, ASOS je najavio velike promjene u svojoj politici povrata robe, a pridružili su mu se i drugi brendovi. Još nije poznato koji će prodavači odjeće usvojiti ovu metodu s "R-Turn oznakom", ali sigurno je da će tako stati na kraj kupcima koji mrežne trgovine doživljavaju kao "knjižnice besplatnih krpica".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
NARUČILA ODJEĆU IZ POPULARNOG WEBSHOPA PA JOJ POZLILO: /

Iskreno se nadamo da ovo nikada niste i nećete doživjeti

Image
NARUČILA ODJEĆU IZ POPULARNOG WEBSHOPA PA JOJ POZLILO: /

Iskreno se nadamo da ovo nikada niste i nećete doživjeti

Rezanje visokih troškova

Serijsko vraćanje kupljene odjeće, praksa koju prakticira čak petina kupaca na internetu, industriju košta vrtoglavih 1,5 milijardi funti godišnje, stoga je sasvim razumljivo da se tomu na sve načine pokušava stati na kraj.

Ovo čak nije jedini korak koji mrežne trgovine poduzimaju kako bi zaštitile sebe. Tako je već spomenuti ASOS izdao upozorenje da će deaktivirati račune kupaca koji vraćaju sumnjivo visoku količinu artikala, piše portal Metro.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo