Poznati zagrebački navijač i marketinški stručnjak Thomas Bauer, u nevjerojatnom uspjehu hrvatske nogometne reprezentacije i još nevjerojatnijem dočeku od kojih se još mnogi nisu ohladili, vidio je mogućnosti koje bi Hrvatskoj, osim jednodnevne sreće, donijele i dugoročniju korist.
Pročitajte Bauerovu objavu u kojoj se jasno vidi da njegovom marketinškom oku nije promaklo ono što većini Hrvata nikada ne bi palo na pamet:
Nakon svemirskog uspjeha srebrne hrvatske nogometne reprezentacije red bi bio da pokažemo zrelost te na valu planetarne popularnosti male Hrvatske učinimo lake, a bitne korake koji mogu poboljšati našu prepoznatljivost i povećati naše ekonomske prilike na globalnom tržištu.
1. Pretvaranje kvadratića u svojevrsni nacionalni odjevni simbol koji će brand Hrvatske popularizirati doma, a pogotovo u inozemstvu te nas činiti prepoznatljivima na prvi pogled. Ako vam je crveno-bijela kombinacija prenapadna, oni savršeno funkcioniraju i u drugim kombinacijama, praktički svih boja.
2. Zagrebu nedostaje neki ljetni festival, a nema boljeg načina od pretvaranja onog jučer u svojevrsni hommage hrvatskom sportu koji se svake godine može održavati na isti, jučerašnji datum. Detalji, kako, gdje i zašto manje su bitni.
3. Odavno tvrdim da je bengalka jedan od naših nacionalnih simbola. Valjda mi nakon jučerašnjeg dana vjerujete. Pale se na svadbama, rođendanima, slavljima svih vrsta. Potpuno je nepotrebno od nje raditi strašan bauk i držat je nelegalnom. Jasno je da si zbog pravila UEFE i FIFE organizatori ne mogu dozvolit baklje na međunarodnim utakmicama, ali treba ih u potpunosti legalizirati na domaćim natjecanjima i liberalizirati njihovu prodaju jer ovo prvenstvo je ionako pokazalo da ih svi pale ko blesavi. Također ih se može koristit u svrhu turističke promocije jer strancima je to jako efektno. Slika Dubrovnika, Splita, Rijeke, Zagreba ili manjih mjesta s brdom baklji postaje viralna u sekundi i širi se svijetom poput munje, zaključuje Bauer.