'Premlada sam da bih bila zaštitno lice fancy markama'

Mlada glumica Chloe Moretz, koju je Max Mara ove godine proglasila filmskim licem budućnosti, postala je zaštitno lice američkoga tinejdžerskog brenda Aeropostale.

12.7.2012.
12:50
VOYO logo

Kad je holivudska glumica Hailee Steinfeld prošle godine sa samo 14 godina postala zaštitno lice kampanje modne kuće Miu Miu, mnogi su bili zgroženi smatrajući da je premlada da bi promovirala tako luksuzan brend.

A na pragu mlade Hailee je i glumica Chloe Moretz, koju je Max Mara ove godine proglasila 'filmskim lice budućnosti' zahvaljujući glumačkim postignućima te zato što je utjelovljenje stila i profinjenosti, kako su objasnili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Možda joj je baš ta nagrada pomogla i da je američki tinejdžerski brend Aeropostale angažira za svoju modnu ambasadoricu. Chloe, koja trenutačno snima remake horor-filma Carrie, u kojem je dobila glavnu ulogu, bit će zaštitno lice kampanje (čija će tematika biti povratak u školu), a i sudjelovat će u osmišljavanju internetske stranice brenda.

No Chloe je jednom u intervjuu priznala i da joj mama ne dopušta da kupuje dizajnersku odjeću, stoga ne čudi da je 15-godišnja Chloe pristala biti modna glasnogovornica brenda zaduženog za tinejdžere od 14. do 17. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Ja imam samo 15 godina. Ako ću već tako mlada raditi kampanju za luksuzne brendove, što ću onda raditi s 20 godina. Još sam prilično nova u modnom svijetu i ne želim odmah nagomilati kampanje u prvih nekoliko godina. Moram nešto ostaviti i za budućnost', kazala je Chloe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo