Millipointtwo traper jakne i prsluci su unikatni, ručno rađeni, ručno poderani i crtani primjerci odličnog, autentičnog stila i dizajna.
Personalizirane traper jakne Millipointtwo oduševit će vas unikatnošću i ručno rađenim dizajnom
Iza ovog sjajnog brenda stoji mladi splitski par Natali Petrinović i Stjepan Čagalj KamachoJr, student unutarnjeg dizajna u Londonu. Cijela priča krenula je nakon što je par izradio nekoliko personaliziranih jakni sebi i prijateljima. Jakne su ubrzo postale toliko popularne da je par otvorio profil na Instagramu i osnovao vlastiti brend.
Ideja o imenu došla je iz pjesme ''Starboy'', u kojem se spominje ''Milli point two'', što je zapravo iznos najskupljeg automobila na svijetu, koji se prodaje u određenim količinama, što pretpostavlja ekskluzivnost, jedinstvenost i posebnost – ujedno značajke i Millipointtwo brenda.
Svaka jakna je unikatna i personalizirana na način da osoba kroz nju izražava svoju osobnost.
Dizajn se ne ponavlja, ali je moguće napraviti sličan koncept.
Nova kampanja znakovitog naziva ''Lavish'' (eng. luxurious, rich, splendid) dostupna je na web stranici www.millipointtwo.com, gdje se mogu vidjeti sve posebnosti ovih ručno izrađenih jakni i prsluka.
Također ih možete pronaći na Instagram profilu 'millipointtwo'.