Nezaobilazni trendovi koje 'kroji' Anamarija Asanović

2.6.2011.
11:12
VOYO logo

Mlada dizajnerica Anamarija Asanović snimila je kampanju za proljeće/ljeto 2011. Kolekcija je predstavljena na ovosezonskom Cro A Porteru.

Inspiraciju ovaj put pronalazi u vlastitom djetinjstvu. Kolekciju pod nazivom Not a girl, not yet a women karakteriziraju ženstveni krojevi ravnih linija i suknjice campana kroja. Potpuni izgled upotpunila je kolekcijom cipela koje je dizajnirala za Peko.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Prisjetila sam se djetinjstva i onog što sam tada nosila. Jako sam voljela jednostavne haljinice u slojevima i pamučne kombinezone s džepovima, a naramenice su se vezivale u fjokice, sve se jako jednostavno kopčalo. Morala sam nositi miljetiće oko vrata za posebne prilike. I njih sam uklopila u kolekciju zajedno s volanima, a ovi moji izgledaju kao cvijeće. Koristila sam materijale blijedih boja jer se sjećam da su me najviše oblačili u bijelo, ipak sam ja s mora. Ideja za ovu kampanju došla je spontano, sjedila sam s prijateljicama na kavi, zagledala se u njih i cijelu kampanju vidjela pred očima. Njihov izgled, ponašanje, njihova nježnost i krhkost podsjetili su me na lutkice iz djetinjstva', izjavila je dizajnerica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Samit
fnc 15
Gajin svet
Cijena strasti
Hell's kitchen
default_cta
Azbuka našeg života
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Alvin i vjeverice
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Volio bih da sam ovdje
Brak na prvu
Playmobil
default_cta
Sumrak saga: Mladi mjesec
VOYO logo