Britanski lanac dućana Debenhams proveo je anketu koja je pokazala da većina žena svoj izbor kupaćeg kostima bazira na tome s kim ide na ljetovanje – obitelji, prijateljicama ili partnerima.
Čak 85 posto žena koje idu s partnerima sklone su postizanju što prirodnijeg izgleda. S druge strane, kad idu bez partnera, njih 76 posto bira grudnjake u kojima im grudi izgledaju znatno veće. U prvom redu takve grudnjake biraju kako bi se nadmetale s prijateljicama, a odmah nakon toga kako bi privukle mušku pažnju.
Debenhams je anketu proveo povodom izlaska nove linije bikinija Ultimate, kojim obećavaju postizanje željenog izgleda grudi.
Grudnjaci iz kolekcije Ultimate uključuju veličine natural (za blago podizanje grudi), mega (košarice punjene gelom, povećanje za jedan broj) te extreme (punjene pjenom, za povećanje od dva broja).
Cijene se kreću od 145 do 198 kuna, a novi su bikiniji već postali hit. Prodaja je prošloga tjedna rapidno porasla za 375 posto.